از جمله خدمات برجسته ای که توسط مرکز تخصصی تهران کار کی به مشتریان ارائه داده می شود، ساخت سوئیچ پورشه می باشد. اتومبیل پورشه از دیگر برندهای لوکس شرکت های خودروسازی است که در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز نموده است. طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند مدل های پورشه کاین، پورشه ماکان، پورشه پانامرا، پورشه باکستر و ... را طراحی و تولید نمایند. افرادی که مالک این خودروها در داخل کشور هستند، می توانند جهت ساخت ریموت پورشه با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمایند. این مجموعه مجهز به بروزترین دستگاه های کلیدسازی خودرو هستند که امکان ساخت سوئیچ پورشه توسط این مرکز وجود دارد.

ارائه خدمات تعمیرات و ساخت ریموت پورشه

متأسفانه یکی از دغدغه های بزرگ که رانندگان با آن روبرو هستند، گم کردن، خراب شدن و یا جا گذاشتن ریموت و سوئیچ داخل ماشین می باشد. داشتن سوئیچ و ریموت یدک می تواند نگرانی فرد را مرتفع سازد و تنها نیاز است که فرد اقدام به حذف کد سوئیچ و ریموت قبلی نماید و سپس اقدام به ساخت سوئیچ پورشه نماید. به طور کلی جهت ساخت ریموت پورشه نیز با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک می توانند تمام مراحل ساخت تراشیدن کلید سوئیچ را مطابق با الگوی اولیه انجام دهند.

ارزش خودروهای پورشه بسیار است. از این رو جهت ساخت ریموت پورشه به مراکز معتبر مراجعه نمائید و نسبت به نوع خدماتی که ارائه می دهند، اطمینان داشته باشید.

توسط مجموعۀ تهران کار کی به سهولت می توانید از خدمات ساخت سوئیچ پورشه باکستر و یا ساخت ریموت پورشه کیمن و دیگر مدل های اتومبیل لوکس پورشه بهره مند گردید. به طور کلی جهت ساخت و کپی ریموت پورشه، سیستم های کیلس اختصاصی دارند. مهمترین مزیت دریافت خدمات ساخت سوئیچ پورشه توسط تهران کار کی، تحویل فوری کار به مشتریان است چون دسترسی به تجهیزات کاملاً پیشرفته دارند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()