فروش اقساطی 206 تیپ 2 طرفداران زیادی دارد چون از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای مشخصات فنی خاص می باشد. پژو 206 از محصولات ایران خودرو می باشد و از جمله خودروهای خارجی است که در داخل کشور مونتاژ شده و روانۀ بازار می شود. خودروی پژو 206 تیپ 2 تحت کلاس هاچ بک تولید و به بازار عرضه می شود. به دلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری که این نوع خودرو دارد، خیلی از افراد مشتاق استفاده از خدمات فروش اقساطی 206 تیپ 2 هستند. در واقع این خودروی هاچ بک از جمله اتومبیل های برتری است که توانسته تعدد تیراژ تولیدی را در سطح جهانی بشکند.

مجموعۀ آرشا خودرو به صورت متمرکز در حوزۀ تأمین و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کند. به دلیل افزایش قیمت خودرو، این مجموعه تلاش نموده با ارائه شرایط آسان، بتواند امکان خرید اقساطی 206 تیپ 2 و دیگر خودروهای موجود در نمایشگاه را برای مشتریان به بهترین شکل ممکن فراهم سازند.

شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 2

هر چه شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 2 که به مشتریان پیشنهاد داده می شود، افراد راحت تر می توانند اتومبیل مورد نظر خود را با قیمت مناسب تر تهیه نمایند. همانطور که می دانید داشتن اتومبیل شخصی، می تواند به افراد آزادی عمل و استقلال بیشتری دهد. در این صورت فرد راحت تر می تواند به فعالیت های روزمرۀ خود برسد. باید یک سری نکات مهم در خصوص نحوۀ پرداخت، تحویل سند بنام خریدار، تعداد اقساط، شرایط ضامن و ... را پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی 206 تیپ 2 مد نظر داشته باشید چون نقش اساسی در انتخاب و برنامه ریزی مالی شما خواهد داشت.

اگر قصد خرید اقساطی 206 تیپ 2  را دارید، می توانید با گروه آرشا خودرو تماس بگیرید. پس از بررسی تمام مفاد شرایط فروش اقساطی، می توانید از امکاناتی که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می دهند، استفاده نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
3 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()