فروش اقساطی هایما s7 از دیگر خدماتی است که توسط مجموعۀ آرشا خودرو به مشتریان ارائه داده می شود. هایما s7 یکی دیگر از خودروهای شاسی بلند موجود در بازار است که محصول شرکت خودروسازی ایران خودرو می باشد. این مدل اتومبیل از نظر شکل ظاهری زیبا و چشمگیر است و آپشن های متعددی دارد. به طور کلی خودروهای شاسی بلند در داخل کشور، بازار پر رونق دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. خودروی هایما از محصولات کشور چین است که در داخل کشور توسط ایران خودرو به بازار عرضه می شود. ارائه خدمات فروش اقساطی هایما s7 ، بهترین راهکار در کنار خرید نقد اتومبیل می باشد. افرادی که توانایی کافی جهت خرید نقد خودرو ندارند، می توانند از شرایط فروش اقساطی هایما s7 استفاده نمایند.

مجموعۀ آرشا خودرو یکی دیگر از توزیع کنندگان خودرو در سطح کشور می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز جامعه قادر به فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب و شرایط آسان می باشند.

خدمات فروش اقساطی هایما s7

خودروی هایما تحت یک قرارداد تجاری بین شرکت های خودروسازی ایران و چین صورت گرفته است و اولین تولید این اتومبیل در سال 1394 آغاز شد و از جمله خودروهایی با سبک کراس اوور و تک دیفرانسیل محسوب می شود و دارای سیستم فرمان اتوماتیک می باشد. پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی هایما اس 7، مطالعه دقیق مفاد قرارداد برای خریدار لازم و اساسی می باشد. با توجه به قیمت بالای این خودرو، افراد زیادی خواستار خرید خودروی هایما هستند ولی متأسفانه توان پرداخت وجه کامل خودرو را ندارند. از این رو ارائه خدمات فروش اقساطی هایما اس 7 راهکار مناسبی برای چنین افرادی به شمار می رود.

جهت اطلاع دقیق از کلیۀ شرایط خرید اقساطی هایما s7 ، می توانید با کارشناسان فروش گروه آرشا خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()