لاستیک یزد تایر از برندهای معتبر ایرانی است که توسط یک گروه صنعتی موفق در سال 1985 در شهرستان یزد راه اندازی شده است. شرکت یزد تایر از همان ابتدا با نصب و راه اندازی ماشین آلات صنعتی لاستیک سازی اقدام به راه اندازی خطوط تولید تایر و تیوب نمود. این مجموعه همواره تلاش نموده بر اساس شاخص های استاندارد بین المللی انواع لاستیک سواری و غیر سواری را تولید نموده و به بازار لاستیک عرضه نمایند. فروش لاستیک یزد تایر نیز همانند هر برند دیگری در دسته بندی های مختلف تولید و عرضه می شوند چون متناسب با هر مدل خودرو با مشخصات فنی متفاوت، نیاز به استفاده از لاستیک هایی با مشخصه های خاص می باشد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک مفتخر است که طی سال ها فعالیت متوالی، توانسته محصولات لاستیک یزد تایر را در لیست محصولات تایرهای ایرانی به مشتریان پیشنهاد دهند. داشتن کیفیت بالا و سازگاری آنها با شرایط آب و هوایی مناطق مختلف در سطح کشور از جمله عواملی هستند که خریداران از لاستیک های یزد تایر استقبال نموده اند.

موارد مهم جهت خرید لاستیک سواری یزد تایر

تا کنون به مقالات متعددی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک استاندارد روبرو شده اید و به این موضوع مهم واقف هستید که انتخاب نوع لاستیک بر اساس نوشته های مندرج بر روی تایر صورت می گیرد. بدین ترتیب توصیه می کنیم، پیش از اقدام به خرید لاستیک یزد تایر، سطح آگاهی خود را نسبت به مفاهیم نوشته ها افزایش دهید.

بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک نکسن و یزد تایر، لاستیک باری و دیگر مدل های این برند، می توانید پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات، به صورت آنلاین لاستیک مورد نظر خود را از طریق وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک با قیمت ارزان تر از بازار خریداری کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()