لاستیک دنلوپ طرفداران زیادی دارد چون از جمله برندهای معتبر در سطح جهان محسوب می شود. کمپانی دنلوپ در ایالت بوفالوِ نیویورک فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر، از ابتدا خط تولید خود را جهت تولید لاستیک انواع خودروی سواری، شاسی بلند، کامیون، تریلر، اتومبیل های مسابقه، ماشین آلات سنگین راهسازی و کشاورزی آغاز نموده است.

فروش  لاستیک دنلوپ به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در سطح کشور صورت می گیرد.  

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش لاستیک خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر با بررسی وضعیت بازار داخل، توانسته اند موفق به توزیع انواع تایر دنلوپ با قیمت ارزان تر از بازار گردند.

فروش لاستیک دنلوپ و ویژگی های آن

هنگام خرید لاستیک دانلوپ، توصیه می کنیم به طور دقیق مشخصات فنی محصولات این برند را مطالعه نموده و پس از اطمینان از تناسب ویژگی های آن با خودرو، تایر مورد نظر را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

توجه به ارتفاع آج تایر، دیواره جانبی، نوع مواد تشکیل دهندۀ آن، نوع طوقه، نوع ساختار و ... برخی از مواردی هستند که هنگام بررسی ظاهر لاستیک در نظر گرفته شود. فروش لاستیک دنلوپ در طبقه بندی های مختلفی صورت می گیرد. بنابراین هنگام خرید لاستیک، باید مشخصات فنی مندرج بر روی تایر را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

قیمت لاستیک دانلوپ به مدل آن و قیمت روز ارز بستگی دارد. از این رو ممکن است شاهد تفاوت قیمت این برند تایر در سطح بازار باشیم. متناسب با مدل خودرو، توصیه می کنیم، مناسب ترین نوع لاستیک دنلوپ اصل را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی خریداری کنید.

جهت سفارش اینترنتی خرید لاستیک بارز و لاستیک های دنلوپ می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعه امکان خرید آنلاین تایر را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()