فروش اقساطی تیبا 2 به افراد کمک می کند که بتوانند با پرداخت اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت اتومبیل مورد نظر خود را با شرایط عالی خریداری کنند. خودروی تیبا از جمله محصولات کمپانی سایپا می باشد و در مدل های متفاوتی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. تیبا صندوقدار و تیبا هاچ بک یا همان تیبا 2 دو مدل اصلی این خودرو می باشد. اکثر افراد، بخصوص نوجوانان علاقه مند به داشتن خودروی تیبا هاچ بک هستند. ارائه خدمات  فروش اقساطی تیبا 2 در راستای بهبود کیفیت زندگی افراد توسط عرضه کنندگان خودروهای داخلی صورت می گیرد.

مجموعۀ آرشا خودرو مجهز به نمایشگاه خودرو بوده و علاوه بر فروش نقد، امکان خرید اقساطی محصولات شرکت های خودروسازی داخلی همچون سایپا، ایران خودرو و ... را برای مشتریان فراهم نموده اند.

شرایط فروش اقساطی تیبا 2

قیمت خودرو متأسفانه در سال های اخیر رو به افزایش بوده و این مسئله موجب شده تا افراد به سختی بتوانند موفق به خرید نقد اتومبیل شوند. ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو، موجب شده تا راهکار مناسبی برای افراد فراهم شود، تا بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

فروش اقساطی تیبا 2 با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت به مشتریان پیشنهاد داده می شود. افزایش تعداد اقساط موجب کاهش مبلغ اقساطی می شود و فرد راحت تر می تواند آنها را پرداخت کند. البته تعیین تعداد اقساط از مجموعۀ عرضه کنندۀ خدمات می باشد. به عبارتی چنین مجموعه هایی تلاش می کنند متناسب با سرمایه گذاری که انجام داده اند و شرایط اقتصادی جامعه، آسان ترین شرایط  خرید اقساطی تیبا 2 و دیگر اتومبیل موجود در نمایشگاه خود را به مشتریان عرضه نمایند. 

گروه آرشا خودرو چندین سال است که در زمینۀ خرید و فروش خودروهای ایرانی و خارجی به صورت نقد و اقساط فعالیت دارد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در سراسر کشور هستند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()