لاستیک هانکوک جزء یکی دیگر از محصولات کشور کرۀ جنوبی محسوب می شود. کمپانی هانکوک در سال 1941 فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز توانسته محصولات با کیفیتی تولید و روانۀ بازار نماید. تایر از جمله اجزای اصلی خودرو به شمار می رود و عامل اصلی حرکت اتومبیل است. به عبارتی اتومبیل توسط دو جفت لاستیک، قادر به حرکت می باشد. برخی از افراد طرفدار خرید لاستیک هانکوک برای اتومبیل سواری خود هستند چون کیفیت محصولات این برند مرغوب بوده و دوام بالایی در برابر شرایط محیطی دارد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش لاستیک و رینگ می باشد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار توانسته موفق به تأمین انواع لاستیک برند ایرانی و خارجی با برندهای معتبر گردد. افرادی که خواستار خرید لاستیک می باشند، می توانند با کارشناسان فروش این مجموعه مشورت نمایند.

ویژگی های لاستیک هانکوک اصل

همانطور که گفته شد، لاستیک هانکوک از جمله تایرهای وارداتی است. امکان عرضۀ تقلبی تایرهای هانکوک نیز در سطج بازار وجود دارد. بدین ترتیب توصیه می کنیم به فروشگاه های معتبر جهت خرید لاستیک های هانکوک اورجینال مراجعه نمائید.

اگر قصد تغییر تایرهای اتومبیل خود را دارید، توصیه می کنیم مشخصات فنی اتومبیل، شرایط آب و هوایی و نوع کاربری خودرو را بررسی نمائید. جهت خرید تایر، می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر مراجعه نمائید. انتخاب نوع تایر بر روی فرمان پذیری اتومبیل و همچنین میزان خط ترمز تایر در سطوح جادۀ خیس و برفی تأثیرگذار خواهد بود.

لاستیک زمستانی هانکوک، لاستیک تابستانی هانکوک و لاستیک تمام فصل هانکوک از جمله دسته بندی های اصلی این نوع تایر محسوب می شود. متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، توانسته اند تایرهای مختلفی را تولید نموده و روانۀ بازار جهانی نمایند.

جهت مشورت و خرید آنلاین انواع لاستیک هانکوک می توانید از طریق مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک اقدام نمائید.  

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()