ساخت سوئیچ کیا یکی دیگر از خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی محسوب می شود. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینۀ تعمیرات، حذف کدهای ریموت و سوئیچ های گم شده و ساخت سوئیچ کیا ، ساخت ریموت کیا و ... فعالیت دارد. با توجه به تنوع محصولات شرکت خودروسازی کیا، این کمپانی از دستگاه های کاملاً پیشرفته جهت کددهی اختصاصی کلیدهای سوئیچ و ریموت استفاده می نمایند. سراتو، اسپورتیج، ریو، اُپتیما و ... برخی از خودروهای کمپانی کیا می باشند. بدین ترتیب در صورت نیاز به سوئیچ یدک و یا تعمیرات ریموت و مواردی از این قبیل می توانید با واحد پشتیبانی مرکز تخصصی تهران سوئیچ تماس حاصل فرمائید.

سفارش غیر حضوری ساخت سوئیچ و ریموت کیا

حوادث متعددی ممکن است اتفاق بیافتد که راننده نیاز به درخواست ساخت سوئیچ کیا داشته باشد. البته این موضوع مهم در رابطه با ساخت ریموت کیا نیز صدق می کند.

جا ماندن سوئیچ و ریموت داخل ماشین، اختلال در سیستم هشدار ریموت، مفقودی ریموت و سوئیچ و نفوذ آب و رطوبت به داخل سیستم الکترونیکی ریموت و سوئیچ از موارد مهمی هستند که نیازمند به دریافت خدمات تعمیرات و یا تعویض ریموت و سوئیچ داشته باشید.

در حال حاضر امکان ارتباط با مراکز ارائه خدمات ساخت و تعمیرات سوئیچ و ریموت خودرو به صورت اینترنتی فراهم می باشد. جهت سفارش ساخت ریموت کیا می توانید به صورت اینترنتی، سوئیچ و ریموت را با پست ارسال نموده و پس از مدت زمان کوتاهی، ریموت ساخته شده را درب محل دریافت نمایند.

ارائه خدمات اینترنتی، موجب جلب رضایت مشتریان می شود و افرادی که در مسافرت و یا شهرستان ها سکونت دارند، می توانند از خدمات اینترنتی مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردند. این مجموعۀ معتر با استفاده از دستگاه های پیشرفته قادر به تحویل کار با حداقل زمان ممکن 20 دقیقه ای می باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()