ساخت سوئیچ بنز توسط مراکز معتبر انجام می گیرد و نیازمند به استفاده از دستگاه های پیشرفته دارد. همانطور که می دانید خودروی بنز محصول کشور آلمان است و از جمله برندهای برتر در صنعت خودروسازی می باشد. به عبارتی محصولات این کمپانی از جمله خودروهای لوکس به شمار می رود و امروزه در داخل کشور برخی از افراد دارای خودروی بنز با کلاس های متفاوت می باشند. برخی از مراکز کلید سازی خودرو توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته، خدمات ساخت ریموت بنز و ساخت سوئیچ بنز را به مشتریان خود ارائه دهند.

مرکز تخصصی تهران کار کی نیز یکی دیگر از مجموعه های معتبر و مطرح در حوزۀ ساخت سوئیچ و ریموت، تعمیرات و تعویض باتری آنها می باشد. این مجموعه متشکل از نیروی فنی مجرب و متخصص است و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

ساخت سوئیچ و ریموت بنز در سراسر ایران

همانطور که گفته شد، بنز از جمله خودروهای وارداتی است و به همین دلیل نمایندگی های اندکی از شرکت خودروسازی بنز در سطح کشور فعالیت دارند و امکان دسترسی راحت به این نمایندگی ها جهت تأمین سوئیچ و ریموت اورجینال بنز وجود ندارد.

از این رو مراکزی که در حوزۀ ساخت و ریموت خودروهای لوکس فعالیت دارند، به دلیل جلب رضایت مشتریان، قادر به ارائه خدمات ساخت سوئیچ بنز کلاس E، C، A و ... می باشند. علاوه بر آنکه با استفاده از تجهیزات تخصصی می توانند اقدام به ساخت ریموت یدک بنز نیز نمایند. ضمن آنکه تعمیرات سوئیچ و ریموت آسیب دیده و رطوبت زده را دارند. جهت تعویض باتری سوئیچ و ریموت نیز می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید.

با توجه به اینکه خودروهای لوکس از امنیت بالایی برخوردار است، جهت ساخت سوئیچ بنز و ریموت یدک بنز بیشتر توجه داشته باشید و از خدمات مجموعه های معتبر همچون مجموعۀ تهران کار کی می توانید استفاده نمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()