ساخت سوئیچ بی ام و توسط افراد حرفه ای و دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد. تنها برخی از مراکز سوئیچ سازی خودرو مجهز به دستگاه های تخصصی و سیستم های کددهی به ریموت و سوئیچ خودروهای بی ام و می باشند. بدین ترتیب جهت سفارش ساخت سوئیچ بی ام و و یا ساخت ریموت بی ام و با مدل های متفاوت نیاز به مراجعه به مراکز معتبر می باشد. با توجه به آنکه تعمیرات و هزینه های نگهداری از اتومبیل بالا می باشد، داشتن یک سوئیچ و ریموت یدک می تواند در مواقع ضروری کاربردی باشد.

مرکز تخصصی تهران کار کی از آن دسته مراکز حرفه ای در حوزۀ تعمیرات و ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای برند لوکس همچون بی ام و ، بنز، پروشه و ... در سراسر کشور می باشد. این مجموعۀ معتبر قادر به پاسخگویی سفارشات غیر حضوری و اینترنتی هستند.

سفارش اینترنتی ساخت سوئیچ بی ام و و تعمیر ریموت بی ام و

به طور کلی مراکز تخصصی که قادر به ارائه خدمات ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و هستند، مهارت لازم در خصوص نحوۀ باز کردن درب خودروهای بی ام و با رویت مدارک شناسایی مالکیت فرد می باشند. علاوه بر آنکه قادر به ارائه خدمات کد دهی ریموت کیلس گو بی ام و هستند.

چنین مجموعه های معتبری قادر به تعویض قابل جدید برای سوئیچ و ریموت بنز در مدت زمان اندک می باشند. از دیگر خدمات اصلی این مراکز معتبر می توان به ساخت سوئیچ یدک بی ام و ، ساخت ریموت یدک بی ام و اشاره نمود. پاک نمودن کد خطاهای بی ام دبلیو با دستگاه های دیاگ مخصوص از دیگر خدمات تخصصی این مجموعه های معتبر محسوب می شود.

جهت سفارش اینترنتی ساخت سوئیچ بی ام و  ساخت ریموت بی ام و با در دسترس بودن آنها، مجموعۀ تهران کار کی قادر به ارائه خدمات تخصصی با نازل ترین قیمت می باشد.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()