لوازم یدکی بسترن اجزای تشکیل دهندۀ خودروی بسترن را تشکیل می دهد. بسترن از جمله محصولات کمپانی خودروسازی فاو چین می باشد که در داخل کشور توسط گروه خودروسازی بهمن با مدل های مختلف فرآیند مونتاژ آن صورت می گیرد. خودروهای بسترن از جمله خودروهای با کیفیت خارجی و عرضۀ داخل می باشد که طرفداران زیادی دارد. فروش  لوازم یدکی بسترن توسط برخی از نمایندگی و مراکز فروش قطعات خودروهای بسترن در سطح کشور عرضه می شوند.

فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از مراکز تهیه کننده و عرضه کنندۀ لوازم یدکی بسترن در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته اند موفق به فروش انواع قطعات بسترن B50، بسترن BF50، بسترن B30 و ... گردند.

خرید لوازم یدکی بسترن اصل

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید لوازم یدکی بسترن وجود دارد، اصل بود قطعات است. متأسفانه در سطح بازار شاهد قطعات تقلبی نیز عرضه می شود و این مسئله موجب کاهش اعتماد میان فروشنده و خریدار شده است. بدین ترتیب زمان خرید انواع لوازم یدکی بسترن، به مراکز فروش معتبر و مطمئن مراجعه نمائید و از اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید.

قیمت لوازم یدکی بسترن به نوع قطعات بستگی دارد و به دلیل بحث وارداتی بودن برخی از قطعات، متأسفانه قیمت لوازم یدکی خودروهای بسترن ثابت نمی باشد. تعدد قطعات خودروی بسترن بسیار است و در این مقاله نمی گنجد تمامی آنها را معرفی نمائیم.

با توجه به ماهیت مکانیکی بودن خودرو، هر لحظه امکان آسیب فنی برای قسمت های مختلف خودرو وجود دارد. جهت مرتفع نمودن ایرادات فنی، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن و یا تعمیر قطعات باشد. بنابراین توصیه می کنیم، پیش از اینکه صدمات فنی خودرو بیشتر شود، نسبت به بر طرف نمودن ایرادات آن اقدام نمائید.

جهت استعلام قیمت  قطعات بسترن می توانید با دفتر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()