فروش اقساطی پژو پارس LX از راهکارهای مناسب خرید این خودرو محسوب می شود. پژو پارس از جمله محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو به شمار می رود. روش نقد و اقساطی از جمله روش های اصلی فروش خودروهای داخلی و خارجی به شمار می رود. از این رو افرادی که تمایل به خرید خودروی پژو پارس دارند ولی به هر دلایلی دارای تمکن مالی خرید نقد نیستند، می توانند از خدمات فروش اقساطی پژو پارس LX که توسط برخی از مراکز عرضۀ خودرو در سطح شهر ارائه داده می شود، بهره مند شوند.

مجموعۀ آرشا خودرو به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهد، قادر به عرضۀ نقد و اقساط خودروهای داخلی از جمله فروش اقساطی خودروی پژو پارس LX، سمند LX، تیبا، پژو 206 و ... با شرایطی آسان تر از بازار می باشند.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس LX

از جمله شرایط خرید اقساطی پژو پارس LX ، می توان شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت اشاره نمود. از این رو افرادی که خواستار خرید این مدل اتومبیل هستند، پس از بررسی تمام جوانب، می توانند تعداد و مبلغ اقساط و مبلغ پیش پرداخت را انتخاب نموده و بدین وسیله مالک خودروی مورد پسند خود گردند.

خودروی پژو پارس LX مجهز به موتور کم مصرف 16 سوپاپه توربو 5 می باشد. از دیگر مشخصات فنی این خودرو می توان به گریبکس 5 دنده دستی با مصرف سوخت یک و نیم لیتر در صد کیلومتر بر ساعت اشاره نمود. از جمله مشخصه های بارز این مدل پژو می توان به ظرفیت 470 لیتری صدوق عقب آن اشاره نمود و اکثر خانواده های ایرانی علاقه مند به خرید این نوع خودرو هستند. فروش اقساطی پژو پارس LX با شرایط تحویل فوری یکی از گزینه های مناسب برای افرادی است که قصد تهیۀ اتومبیل جادار جهت مسافرت های بین شهری را دارند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 733
نمایش همه
علاقه مندی ها ()