لاستیک پیرلی در جایگاه خوبی در میان لاستیک های سواری و غیر سواری برخوردار است. کمپانی پیرلی در شهر میلان ایتالیا در سال 1872 میلادی تأسیس شده است و از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان لاستیک در سطح جهان محسوب می شود. محصولات شرکت لاستیک سازی پیرلی بر اساس استانداردهای بین المللی، دستگاه های پیشرفته و مواد اولیۀ درجه یک، انواع لاستیک پیرلی را تولید و روانۀ بازار نمایند. مالکین خودروهای مختلف می توانند جهت تأمین تایر مورد نیاز اتومبیل، اقدام به خرید  لاستیک پیرلی نمایند. چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیاری از شرکت های خودروسازی، لاستیک های پیرلی را به عنوان لاستیک فابریک اتومبیل انتخاب نموده اند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک بیش از یک دهه است که فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ واردات و فروش لاستیک های سواری، شاسی بلند، کامیونی، اتوبوس و ... آغاز نموده و تا کنون توانسته اند لاستیک هایی با برندهای معتبر تأمین نمایند و در لیست محصولات فروشگاه در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

فاکتورهای مهم خرید لاستیک پیرلی و ویژگی های آن

با توجه به مطالب مذکور، لاستیک پیرلی از جمله برندهای با کیفیت در سطح جهان است و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در واقع تولید کنندگان لاستیک های پیرلی، از مواد اولیۀ پلی اتیلن با کیفیت در ساخت محصولات خود استفاده می کنند که مقاومت بالایی در برابر اصطکاک با سطوح جاده داشته باشند. در ضمن کمپانی پیرلی، متناسب با فصول مختلف و شرایط محیطی که ممکن است آب و هوا داشته باشد، اقدام به تولید و عرضۀ انواع لاستیک زمستانی پیرلی، لاستیک تابستانی پیرلی و همچنین لاستیک چهار فصل پیرلی با مشخصات فنی مختلف نموده اند.

اگر قصد خرید لاستیک کومهو و لاستیک پیرلی سواری را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک دیدن فرمائید و سپس سفارش خود را ثبت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()