فروش اقساطی سمند LX فرصتی مناسب جهت مالکیت این خودروی با کیفیت می باشد. خودروی سمند یکی از پر فروش ترین محصولات کمپانی ایران خودرو به شمار می آید و سال 1380، این خودرو را با پلتفرم پژو 405 طراحی، تولید  روانۀ بازار نمود. از همان ابتدای ورود این خودرو به بازار، افراد زیادی طرفدار این مدل اتومبیل شدند چون از رده خودروهای متوسط با کابین راننده مستحکم به شمار می رود. افزایش ناگهانی قیمت خودرو در سال های اخیر، موجب شده تا شرایط فروش اقساطی سمند LX به روش های فروش خودروهای داخلی و خارجی افزوده گردد.

در همین راستا مجموعۀ آرشا خودرو در لیست محصولات ایران خودرو که به بازار عرضه می کند، اقدام به فروش اقساطی سمند LX و سمند EF7 با شرایط آسان نموده است.

شرایط آسان فروش اقساطی سمند LX

نکتۀ مهم که در رابطه آسان تر نمودن شرایط خرید اقساطی سمند LX وجود دارد عبارتند از تحویل فوری خودرو پیش از پرداخت اولین قسط، افزایش تعداد اقساط و کاهش مبلغ قسط، پرداخت حداقل پیش قسط و تحویل سند بنام می باشد. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید این مدل خودرو هستند، می توانند متناسب با شرایط مالی که از آن برخوردار می باشند، از شرایط عالی فروش اقساطی سمند LX استفادۀ بهینه را داشته باشند.

از مهمترین مشخصه های فنی خودروی سمند LX می توان به عملکرد فنی عالی و حس رانندگی خوب، ارزش یابی بالای خودرو در مقابل قیمت آن اشاره نمود. علاوه بر آنکه از نظر طراحی ظاهری نسبت به برخی از خودروهای داخلی در رده بندی قابل قبول و متوسط می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. ضمن آنکه امکانات کابین راننده در حد متوسط بوده و از استحکام بالای بدنه برخوردار می باشد.

به طور کلی جهت اطلاع از شرایط کلی فروش اقساطی سمند LX  و دیگر محصولات ایران خودرو می توانید با مرکز فروش گروه آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()