لاستیک بنز از دیگر انواع لاستیک موجود در بازار محسوب می شود و دارای یک سری ویژگی و مشخصات فنی متفاوت از لاستک های خودروی سواری معمول می باشد. امروزه کلیۀ کمپانی های تولید کنندۀ تایر توانسته اند متناسب با کلاس های رایج خودروی مرسدس بنز، انواع لاستیک بنز تولید نمایند. هم اکنون می توانید شاهد فروش لاستیک بنز کلاس A100، لاستیک بنز کلاس CL، لاستیک خودروهای بنز کلاس C، لاستیک مرسدس بنز کلاس های CLK و غیره گردند. کمپانی مرسدس بنز طی سال ها فعالیت مداوم توانسته، خودروهای مرسدس را در کلاس های مختلف تولید نموده و به بازار عرضه نماید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک نیز با بررسی وضعیت بازار و تردد خودروهای بنز در سطح شهر، توانسته اند موفق به تأمین و پخش انواع لاستیک بنز با برندهای مختلف گردند. امکان خرید لاستیک بنز هانکوک، لاستیک بنز میشلن، لاستیک بنز پیرلی، لاستیک بنز بارز، لاستیک بنز یزد تایر و ... را برای صاحبان خودروهای بنز فراهم نماید.

نکات کلیدی خرید انواع لاستیک بنز

نکتۀ مهمی که هنگام خرید لاستیک های بنز باید در نظر بگیرید، توجه به کلاس خودرو و قدرت موتوری آن می باشد. لاستیک هایی که برای خودروهای مرسدس بنز تهیه می کنید دارای نرمی و سبکی منحصربفرد می باشد و چسبندگی بالا و صدای کمی را تولید می کند. به عبارتی سطح چسبندگی تایر با سطح جاده بسیار بالا می باشد و این مسئله موجب افزایش کنترل پذیری ماشین و امنیت آن در سطح جاده می شود. همچنین میزان اصطکاک تایر با آسفالت کاهش پیدا می کند و در فصول سرد سال و جاده های خیس و لغزنده بهتر می توان حین رانندگی، اتومبیل را کنترل نموده و در مواقع لزوم سرعت ترمزگیری خودرو و توقف آن افزایش پیدا می کند و عکس العمل بهتری فرد خواهد داشت. 

جهت خرید آنلاین لاستیک بنز و خرید لاستیک بی ام می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. متناسب با مدل اتومبیل، بهترین لاستیک را با قیمت ارزان تر از بازار سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()