لاستیک نانکن از لاستیک های با کیفیت و بادوام در میان تایر های داخلی و خارجی می باشد و فروش بالایی را در میان انواع لاستیک ها به خود اختصاص داده است. تایر آخرین عضو حرکتی در خودروها بوده و به واسطه یک تایر مناسب خودرو حرکت خوب و نرمی را خواهد داشت.خودرو سواران همواره به دنبال خرید لاستیک های با کیفیت و با دوام هستند که مقاومت کافی را در سطوح مختلف جاده داشته باشد و همچنین طول عمر بالایی داشته باشند تا بتوان استفاده بسیار خوبی را از آن داشته باشیم. لاستیک نانکن از انواع لاستیک های با کیفیت تولید تایوان می باشد که این کمپانی محصولاتش را با بالاترین استانداردهای جهانی به تولید رسانده و توسط نمایندگی هایش در سراسر جهان عرضه می کند. لاستیک های نانکن شامل انواع لاستیک های سواری ، کشاورزی، راهسازی، سنگین و غیره می باشد که توسط کمپانی خوشنام نانکن به تولید رسیده است و افراد زیادی این تایرها را مورد استفاده قرار می‌دهند و در واقع طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

تایر های نانکن در انواع مختلف بود و در شرایط جوی مختلف قابل استفاده هستند به همین جهت عملکرد مناسبی را در شرایط آب و هوای مختلف دارد و همین ویژگی باعث فروش هرچه بیشتر این لاستیک ها شده است. قیمت لاستیک نانکن در مقایسه با لاستیک های داخلی بالاتر بوده اما با توجه به کیفیت تضمین شده محصولات نانکن، افراد زیادی این لاستیک را مورد استفاده قرار می‌دهند.برای خرید لاستیک لاسا و لاستیک نانکن با قیمت مناسب به سایت تایر ایرانیان مراجعه کنید.

نرمی ، کنترل ساده خودرو ، چسبندگی مناسب ، وزن کم و غیره از جمله مشخصات لاستیک نانکن به شمار می رود. لاستیک نانکن برای انواع خودروهای سواری، باری ،کشاورزی، صنعتی و غیره به تولید رسیده و خودرو سواران می توانند این لاستیک را در نمونه اصلی از فروشگاه تایر ایرانیان با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()