رینگ اسپرت دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به رینگ های معمولی خودرو دارد. جهت خرید رینگ اسپرت باید نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی و مشخصات فنی رینگ خودرو بپردازیم، تا اطلاعات بیشتری نسبت به این محصول داشته باشید. در ادامۀ مقاله به معرفی ساختار رینگ اسپرت خودرو خواهیم پرداخت، پس تا انتهای مبحث همراه ما باشید.

فروشگاه لاستیک و رینگ چرخ و یدک از دیگر فروشندگان محصولات رینگ و لاستیک خودرو در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. فروش رینگ اسپرت در لیست محصولات رینگ این مجموعه برای مشتریان فراهم می باشد.

نکات مهم فروش انواع رینگ اسپرت

پیش از اشاره به نکات خرید رینگ اسپرت، جا دارد اطلاعات اولیه نسبت به ساختار کلی رینگ های خودرو داشته باشید. اجزای اصلی رینگ خودرو عبارتند از آفست رینگ، قطر دایره ای پیچ ها، دریچه والو، درپوش وسط رینگ، لبه رینگ، پره های رینگ، برآمدگی مهار و دهانه وسط رینگ می باشند. هنگام رینگ اسپرت باید شکل ظاهری هر کدام از قسمت های رینگ را در نظر بگیرید، تا رینگی متناسب با مدل تایر و کاربرد خودرو تهیه نمائید.

به طور کلی قیمت فروش رینگ اسپرت نسبت به رینگ معمولی خودرو بیشتر است. البته از نظر شکل ظاهری نیز زیباتر و خوش فرم تر می باشد ولی متأسفانه برخی از افراد رینگ اسپرت را به عنوان رینگ معمولی برای اتومبیل تهیه می کنند، که کار اشتباهی می باشد.

در واقع نوع رینگ خودرو تأثیر مستقیم بر روی حرکت لاستیک و کنترل فرمان خودرو خواهد داشت. به دلیل گستردگی این محبث، مقالات بیشتری در رابطه با نحوۀ خرید رینگ اسپرت تهیه می کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، تا بهتر بتوانید رینگ مورد نیاز اتومبیل خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید.

جهت مشاوره و خرید آنلاین رینگ اسپرت می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه فرمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()