خرید لاستیک دارای یک سری مشخصات فنی است و در مدل های متنوعی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. لاستیک به عنوان یکی از قسمت های مهم و اساسی خودرو محسوب می شود چون وسیله ای است که امکان حرکت کردن خودرو را فراهم می سازد. جهت تولید تایر از ترکیبات متنوعی استفاده می شود و به دلیل گستردگی مبحث، نمی توانیم به طور دقیق در اینجا بدان بپردازیم. بدین ترتیب امکان خرید لاستیک در برندهای معتبر و با کیفیت برای مالکین خودروهای سواری و غیر سواری در سطح کشور فراهم می باشد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک سال های متوالی است که فعالیت خود را در حوزۀ خرید و فروش لاستیک آغاز نموده است و با گذشت زمان توانسته به اقتضای نیاز مشتریان، برندهای معتبری از این محصول را تهیه و توزیع نمایند.

عوامل تأثیرگذار بر خرید لاستیک خودرو

نکات متعددی بر روی خرید لاستیک خودرو مانند خرید لاستیک کومهو تأثیرگذار می باشد. در واقع این لاستیک است که وزن کلی اتومبیل را تحمل می کند و انتخاب نوع تایر تأثیر بسزایی بر روی کیفیت رانندگی و همچنین سرعت خودرو خواهد داشت. در ادامه به معرفی برخی از مشخصات فنی تایر خواهیم پرداخت، تا هنگام خرید لاستیک سواری با دانش بیشتری اقدام به این امر نمائید.

نوع ساختار تایر که در دو دسته بندی رادیال و بایاس در تولید تایر مورد استفاده قرار گرفته می شود، به نحوۀ قرارگیری الیاف به کار رفته در لاستیک اشاره دارد. عمدتاً برای خودروهای سواری و غیر سواری در ترددهای شهری و برون شهری خرید لاستیک رادیال بیشترین متقاضی را دارد. حداکثر فشار باد مجاز و سطح چسبندگی تایر نسبت به سطح جاده در دمای بالا تنها برخی دیگر از مواردی است که بر روی تایر درج می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()