لوازم یدکی بسترن به عنوان اجزای اصلی خودرو محسوب می شود و متشکل از قطعات کوچک و بزرگ هستند که در قسمت های مختلف اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. خودروهای بسترن از جمله محصول کمپانی فاو موتور چین است که در داخل کشور توسط شرکت خودروسازی بهمن در مدل های مختلف مونتاژ می شوند. خودروی بسترن B30، BF50، B50 و ... از جمله مدل های رایج این اتومبیل به شمار می روند. در همین راستا، در سطح بازار نیاز به عرضۀ انواع  لوازم یدکی بسترن متناسب با مدل های رایج از این خودرو می باشد. هر چه از عمر مصرف خودرو می گذرد، مالک خودرو ممکن است نیازمند به خرید لوازم یدکی بسترن داشته باشند.

فروشگاه نیوپارت از جمله فروشندگان مجرب در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات و قطعات خودروهای بسترن در تهران کسب و کار خود را تأسیس نموده است.

موارد خرید لوازم یدکی بسترن

همانطور که در پاراگراف ابتدایی بدان اشاره نمودیم، عوامل متعددی وجود دارد که فرد حین استفاه از خودرو، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن داشته باشد. نقص فنی، تصادف جاده ای، شرایط آب و هوایی مختلف، سرعت بیش از اندازه، استفاده از خودرو در سطوح ناهموار و خاکی و ... برخی از موارد مهم هستند که می تواند باعث آسیب رساندن به اتومبیل بسترن شما شود. در نتیجه جهت مرتفع نمودن ایرادات فنی، نیاز است که به مراکز مکانیکی معتبر مراجعه نمائید. پس از بررسی دقیق قسمت های مختلف اتومبیل، ممکن است با تعمیر و یا تعویض قطعات بسترن، خودرو را مجدداً راه اندازی نمود.

به طور کلی ساختار اصلی خودرو را قطعات متعددی تشکیل می دهد و ایجاد اختلال در عملکرد قطعات بسترن ، ممکن است موجب توقف خودرو گردد. این مسئله در رابطه با افتادن تنها یک پیچ از خودرو صدق می کند چون عدم وجود این قطعه، ممکن از قطعات بسترن شل شود و استحکام اتصال خود را از دست بدهد.

جهت تأمین انواع لوازم یدکی بسترن می توانید به مجموعۀ نیوپارت مراجعه نمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

 ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()