ساخت سوئیچ بی ام و نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته دارد که قابلیت پروگرام دهی کد سوئیچ و ریموت را داشته باشد. تعدد خودروهای لوکس بی ام، بنز، پورشه و ... در سطح کشور محدود است و معدود مراکزی هستند که قادر به ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و با کیفیت اصل می باشند. افرادی که دارای خودروی بی ام و هستند، در صورت گم کردن سوئیچ با ریموت، می توانند سفارش ساخت سوئیچ بی ام و را برای اتومبیل خود داشته باشند. جهت تهیۀ سوئیچ یدک بی ام و توصیه می کنیم به مراکز کلیدسازی معتبر مراجعه نمائید تا به صورت کاملاً اصولی و مطمئن سوئیچ و ریموت خودروی شما ساخته شود و عملکرد درستی داشته باشد.

مرکز تخصصی تهران کار کی بیش از یک دهه است که توانسته فعالیت خود را در حوزۀ ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای داخلی و خارجی آغاز نموده است. این مجموعه با فراهم نمودن تجهیزات پیشرفته قادر به ساخت ریموت بی ام و و دیگر خودروهای لوکس همچون پورشه، بنز، تویوتا و غیره می باشند.

ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و در مدت زمان کوتاه

نکتۀ مهم که در رابطه با ساخت سوئیچ و ریموت یدک مطرح می شود، مدت زمان ساخت آنها می باشد. از این رو برخی از مراکز تخصصی ساخت سوئیچ خودروهای لوکس قادر به ارائه خدمات در مدت زمان کوتاه می باشند. از این رو افرادی که متأسفانه با گم شدن ریموت و یا سوئیچ بی ام و روبرو می باشند، می توانند با اطمینان خاطر از خدمات مجموعۀ تهران کار کی جهت  ساخت ریموت بی ام و در مدت زمان کمتر از یک ساعت و یا ساخت ریموت بی ام و در مدت زمان کوتاه استفاده نمایند. این مجموعه همچنین قادر به باز کردن درب بسته خودروها با تجهیزات پیشرفته و بدون ایجاد آسیب به خودرو می باشند. حتی قادر به ساخت و پروگرام دهی ریموت های استوک بی ام و می باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()