برای ثبت نام خرید اقساطی محصولات سایپا نیاز است که به صورت اینترنتی اقدام کنید. در واقع از آن جایی که بسیاری از افراد جهت خریداری خودروهای متنوع خود به صورت اینترنتی اقدام می ‌کنند آرشا خودرو شرایط آسان تری را برای خرید خودرو از طریق اینترنت فراهم کرده است. با مراجعه کردن به سایت اینترنتی آرشا خودرو قادر خواهید بود که صفحه ثبت نام  فروش اقساطی سایپا را مشاهده نمائید و سپس با وارد شدن به آن صفحه اقدامات لازم را انجام دهید. بعد از اینکه ثبت نام خود را با ارائه دادن اطلاعات شخصی خود انجام دادید باید نسبت به پرداخت اقساط و همچنین ارائه دادن مدارک اقدام نمایید. پرداخت اقساط خودرو باید هر ماه در تاریخ مشخص شده باشد تا بتوانید خودرو را هر چه سریعتر دریافت کنید.

نکاتی در مورد ثبت نام خرید اقساطی خودرو

برخی از نکاتی که در مورد خرید اقساطی خودرو به صورت اینترنتی وجود دارد را شما قادر خواهید بود که با مراجعه کردن به سایت آرشا خودرو متوجه شوید. در واقع شما باید بدانید که کارشناسان فروش آرشا خودرو تمامی شرایط ثبت نام خرید اقساطی خودرو را به گونه ‌ای برای مشتری توضیح داده‌ اند که آنها جای هیچ ابهامی در پرسش‌ های مشتری نخواهد گذاشت. با این وجود اگر شما در مورد ثبت ‌نام خود پرسشی داشتید می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی نمایند.

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد ثبت نام  خرید اقساطی سایپا اهمیت زیادی دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت خودرو را مورد بررسی قرار دهید. کارشناسان آرشا خودرو هر یک از خودروهای قسطی را از نظر هزینه ای برای مشتری معرفی می کنند تا مشتری قادر باشد در بین انواع خودرو های قسطی یکی از مدل های متنوع خودرو را خریداری نماید. توجه داشته باشید که انواع خودروهای قسطی در بازه زمانی فروش اقساطی خودرو از نظر کارکرد و مشخصات فنی مورد بررسی قرار می گیرد.  برای استفاده از خدمات فروش اقساطی سایپا می توانید به مجموعۀ آرشا خودرو مراجعه نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()