لاستیک نانکن از جمله تایرهای معتبر به شمار می رود و افراد زیادی طرفدار این برند تایوانی می باشند. تایر نانکن از دیگر تایرهای وارداتی و خارجی است که اکثر فروشندگان تایر در لیست محصولات خود، این برند را با مشخصات فنی مختلف عرضه می کنند. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی و اساسی خودرو محسوب می شود و تأثیر مستقیم بر کیفیت رانندگی خواهد داشت. مدل، وزن و مشخصات فنی خودرو موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر انتخاب لاستیک خواهد داشت. فروش لاستیک نانکن در دسته بندی های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.  

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش تایر با برندهای خارجی در تهران فعالیت دارد. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار همواره در تلاش است که برندهای معتبر را تهیه و عرضه نمایند. بدین ترتیب با بهره گیری از کادر فروش مجرب، پیش از فروش، قادر به ارائه خدمات مشاورۀ رایگان به مشتریان گرامی می باشند.

مشخصه های لاستیک سواری نانکن اورجینال

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید لاستیک نانکن وجود دارد، خرید این تایر به صورت اورجینال می باشد. متأسفانه در بازار فروش تایر، نیز شاهد عرضۀ لاستیک های بی کیفیت، تقلبی و تاریخ گذشته می باشیم. از این رو توصیه می کنیم، پیش از خرید تایر نانکن و هر برند دیگری، مشخصات فنی مندرج بر روی تایر را به طور دقیق بررسی نموده، توجه به تاریخ سال تولید و کیفیت جنس و شکل ظاهری لاستیک نانکن داشته باشید. توصیه می کنیم از خرید لاستیکی که مخدوش شده است جلوگیری کنید چون ممکن است تاریخ هایی که بیش از 5 سال از تاریخ تولید آنها گذشته باشد را مخدوش نموده و با قیمت تایر نو به فروش برسانند. قیمت لاستیک نانکن به مدل تایر بستگی دارد و جهت سفارش خرید لاستیک لاسا و لاستیک سواری نانکن مناسب می توانید با کارشناسان فروش تایر ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 561
نمایش همه
علاقه مندی ها ()