لاستیک نکسن از جمله برندهای با کیفیت ساخت کرۀ جنوبی می باشد. کمپانی نکسن در سال 1942 فعالیت خود را در حوزۀ تولید تایر آغاز نمود و با گذشت زمان و استفاده از مواد اولیۀ مرغوب و استانداردهای کنترل کیفیت موفق به گسترش تنوع محصولات و ارتقاء کیفیت آنها گردد. در واقع نام برگرفته شده برای  لاستیک نکسن به معنای لغوی آن یعنی لاستیک قرن آینده باز می گردد. به طور کلی فروش لاستیک نکسن در بازار بین مللی در سال 2000 میلادی با استقبال فراوان روبرو شد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان، در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید لاستیک نکسن را برای آنان فراهم نموده است. این مجموعه با اتکاء به فروشندگان مجرب قادر به ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای آنلاین در خصوص انتخاب تایر مناسب برای اتومبیل شما می باشند.

ویژگی های شاخص لاستیک نکسن

نکتۀ قابل توجهی که رابطه با فروش لاستیک نکسن وجود دارد، عرضۀ این برند تایر با سه برند متفاوت در بازار جهانی می باشد که می توان به لاستیک نکسن، لاستیک رودستون و لاستیک کپیتال اشاره نمود. از دیگر موارد مهم که جا دارد، در اینجا بدان بپردازیم، در بازار فروش لاستیک ، قیمت لاستیک نکسن کمتر از لاستیک رودستون است، این در حالی است که این دو برند زیر مجموعۀ یکدیگر می باشند.

لاستیک سواری نکسن در سایزهای متفاوت ساخته می شوند و تا کنون به دلیل داشتن کیفیت بالای این برند، به عنوان لاستیک فابریک خودروهای مختلف همچون کرایسلر، ولکس واگن، محصولات کیا، هیوندا و ... مورد استفاده قرار گرفته اند. به طور کلی لاستیک نکسن از برندهای مطرح در سطح جهانی محسوب می شود و این کمپانی همواره در تلاش است، بهترین محصولات را تولید و روانۀ بازار نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ شناخت لاستیک نکسن مناسب برای اتومبیل خود می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()