خودروی هایما s7 یکی از بهترین خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو می باشد که کیفیت مناسبی دارد. شما برای خرید هایما s7 اقساطی می توانید به نمایندگی زیر نظر کمپانی ایران خودرو مراجعه کنید. نمایندگی های بسیار زیادی هستند که فروش اقساطی هایما s7 را به صورت اقساطی بر عهده دارند. یکی از بهترین شرکت ها و نمایندگی های فعال برایفروش اقساطی هایما s7 آرشا خودرو می باشد که به خوبی با ویژگی‌ ها و مشخصات این خودرو آشنا است.

 بنابراین اگر شما قصد خرید هایما s7 اقساطی را دارید می توانید به یکی از کارشناسان فروش آرشا خودرو مراجعه کرده و مشورت های لازم را برای خرید این خودرو دریافت کنید. هر یک از کارشناسانی که فروش اقساطی هایما s7 را بر عهده دارند می توانند ویژگی‌ ها و مشخصات خودروها را برای شما بیان کرده و قیمت خودرو را هم به شما بگویند. در این صورت شما بر اساس بودجه خود می توانید یکی از خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو را خریداری کنید و به صورت قسطی هزینه آن را پرداخت نمایید.

مزیت های فروش اقساطی هایما s7 کارکرده

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که مزیت های خرید اقساطی هایما s7 از آرشا خودرو موجب شده است که این نمایندگی روز به‌ روز مشتریان بیشتری کسب کند. هر یک از کارشناسان فروش که در آرشا خودرو فعالیت می کنند هدف اصلی شان کردن رضایت مشتری می باشد. بنابراین شما باید به خوبی بدانید که مزیت اصلی خرید هایما s7 اقساطی از آرشا خودرو قیمت مناسب خودرو می باشد. کارشناسان فروش نمایندگی بهترین قیمت را برای خریداری خودروهای کارکرده به شما اعلام می کنند تا خودرو را خریداری کنید. آرشا خودرو تمامی مزیت هایی که مربوط به خرید هایما s7 اقساطی می باشد را به صورت اینترنتی و یا حضوری به شما ارائه می دهند. 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()