هر یک از فروشندگانی که  فروش اقساطی سایپا را بر عهده دارند تمامی قوانین و استانداردهای مربوط به فروش اقساطی را برای مشتری توضیح می‌ دهند. شما اگر قصد خرید اقساطی خودرو های متنوع را دارید بهتر است که از بهترین فروشندگان خرید اقساطی خودرو را انجام دهید.

شرایط مهم فروش اقساطی سایپا

در صورتی که شما قصد خریداری خودروهای قسطی را دارید باید به خوبی در مورد شرایطی که مربوط به فروش اقساطی سایپا می باشد اطلاعات خود را افزایش دهید. هر یک از خودروهای قسطی را شما می‌ توانید از شرکت آرشا خودرو با بهترین شرایط خریداری کنید. توجه داشته باشید که پیش از خریداری خودروهای قسطی باید مدل آنها را بشناسید و قیمت کلی شان را نیز تخمین بزنید. آرشا خودرو که ارائه دهنده خودروهای قسطی می باشد تمامی شرایط خرید و فروش اقساطی سایپا را برای شما توضیح می دهد. در واقع یکی از مهمترین شرایطی که مربوط به فروش اقساطی انواع خودرو ها می باشد این است که شما نیمی از هزینه خود را آماده کنید و نیمی دیگر از آن را در دوره های مشخص شده شرکت قسط بندی کرده و پرداخت نمایید.

ارائه دادن هر یک از مدارکی که در دوره های متنوع فروش اقساطی خودرو اعلام می شود یکی دیگر از شرایط مهم خرید خودروهای قسطی است. هر یک از کمپانی هایی که دوره فروش قسطی را به مشتریان اعلام می ‌کنند مدارکی را نیز برای  خرید اقساطی سایپا از مشتری دریافت خواهند کرد. کارشناسان آرشا خودرو تمامی این مدارک را در سایت وارد می‌ کنند و همچنین به صورت حضوری و یا تلفنی به مشتریان این مدارک را توضیح می دهند که آماده نمایند. بنابراین شما با مراجعه کردن به سایت اینترنتی آرشا خودرو قادر خواهید بود که هر یک از شرایط مربوط به فروش اقساطی خودرو را مشاهده کنید و سپس بر اساس آن شرایط برای خرید اقساطی خودرو اقدام نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()