رینگ اسپرت یکی از اجزای اصلی و جدا نشدنی لاستیک به شمار می رود. هدف اصلی از قرار دادن رینگ اسپرت، کنترل نمودن خودرو حین حرکت می باشد. فرمان پذیری خودرو در سرعت بالا توسط رینگ به راحتی انجام می گیرد. در این مقاله قصد داریم به برخی از مزایا و معایب رینگ اسپرت بپردازیم تا بدین وسیله افرادی که قصد خرید رینگ اسپرت خودرو دارند، راحت تر رینگ مناسب را تهیه نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از جمله فروشندگان تایر و رینگ اسپرت در تهران کسب و کار موفقیت آمیز خود را راه اندازی نموده اند. این مجموعه متناسب با نیاز مصرف کنندگان محصولات با کیفیت را با برندهای معتبر همراه با گارانتی فراهم نموده اند.

ویژگی های رینگ اسپرت

افزایش فرمان پذیری خودرو، ارتقاء قدرت مانور لاستیک، افزایش سطح تماس لاستیک با سطح جاده، کاهش خط ترمز لاستیک و ایجاد جلوه ای زیبا به خودرو از جمله مزایای مهم رینگ اسپرت محسوب می شوند.

نکتۀ مهم که در رابطه با کاهش خط ترمز برای انتخاب رینگ اسپرت وجود دارد، سطح کیفیت لاستیک خودرو است و لاستیک های استاندارد گزینۀ مناسبی برای قرار دادن رینگ اسپرت می باشد.

قیمت بالای رینگ اسپرت نسبت به رینگ های ساده از جمله معایب این نوع رینگ به شمار می رود. البته افرادی که اطلاعات کاملی نسبت به نحوۀ انتخاب و خرید رینگ اسپرت ندارند، این نوع رینگ را به خاطر زیبایی انتخاب می کنند. به دنبال کاربرد نابجا از رینگ اسپرت، می تواند پیامدهای بد مالی و جانی به دنبال داشته باشد.

در صورت تمایل به خرید رینگ اسپرت با برندهای معتبر می توانید پس از مشاهدۀ محصولات عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()