لاستیک پیرلی از جمله برندهای مطرح در قارۀ اروپا به شمار می رود. البته در ایران نیز خیلی از افراد طرفدار این برند معتبر ایتالیایی می باشند. کمپانی پیرلی فعالیت مجموعۀ خود را در سال 1872 میلادی توسط جوانی با نام جیووانی باتیستا پیرلی آغاز نمود. با گذشت زمان و استفاده از ماشین آلات پیشرفته توانستند موفق به تولید و فروش لاستیک پیرلی با مشخصات فنی استاندارد و متفاوت گردند. به دنبال کسب موفقیت های بیشتر در خصوص تولید لاستیک های با کیفیت، بتوانند موفق به تأمین تایرهای مسابقات رالی در ابتدای قرن بیستم گردند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش لاستیک در تهران فعالیت دارد و بر اساس خودروهایی که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، توانسته اند موفق به تأمین و فروش انواع لاستیک پیرلی، نکسن، دنلوپ، کومهو، یزد تایر، بارز و دیگر برندهای مطرح خارجی و ایرانی گردند.

عوامل مهم انتخاب و خرید لاستیک پیرلی

لاستیک سواری پیرلی فروش عمدۀ این برند را به خود اختصاص می دهد چون افراد بیشتری مالک خودروهای سواری هستند و جهت تأمین تایرهای خودرو به مراکز عرضۀ لاستیک مراجعه می کنند. بدون شک لاستیک پیرلی یکی از برندهای معتبری است که با تکنولوژی روز دنیا تولید و روانۀ بازار می شوند. افراد زیادی خواستار خرید لاستیک های پیرلی هستند، تا بدین وسیله بتوانند خودروی خود را به لاستیک های درجه یک و با کیفیت مجهز کنند. لازم به ذکر است که به دلیل کیفیت بالایی که محصولات پیرلی داشته، در دوره ای کمپانی پیرلی توانست موفق به تأمین لاستیک های مسابقات فرمول یک و اتومبیل رانی گردد که توانست محبوبیت این برند را بیش از پیش ارتقاء ببخشد.

بدون شک علاقه مندان خرید لاستیک هانکوک و پیرلی می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، پس از مقایسۀ محصولات به صورت اینترنتی لاستیک مورد نظر خود را تهیه نمایند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()