لاستیک بنز دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به دیگر انواع لاستیک سواری و شاسی بلند می باشد. همانطور که می دانید خودرو بنز محصول کمپانی مرسدس بنز در کشور آلمان می باشد. این کمپانی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند موفق به طراحی و ساخت خودروهایی با قدرت و حجم موتور بالا شوند. به دنبال این موضوع مهم، جهت برآورده نمودن سرعت برنامه ریزی شده، نیاز به لاستیک های با دوام دارند. از این رو خرید لاستیک بنز می تواند از میان برندهای معتبر خارجی صورت گیرد. این مسئله بستگی به قیمت، مدل خودرو و سطح کیفیت لاستیک خواهد داشت.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش لاستیک های خارجی و داخلی، قادر به عرضۀ انواع لاستیک خودروهای بنز، بی ام و و غیره می باشند.

مشخصه های بهترین لاستیک بنز

مهمترین مشخصه ای که می توان برای خرید بهترین لاستیک بنز ذکر کرد، مرتبط به جنس و مشخصات فنی لاستیک می باشد. از این رو جهت تأمین تایرهای خودروی بنز، امکان انتخاب لاستیک نانکن، لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک کنتیننتال و ... وجود دارد. البته باید همانطور که بدان اشاره نمودیم، مشخصات درج شده بر روی تایر، سطح کیفیت الیاف تشکیل دهندۀ لاستیک و همچنین قدرت موتور و وزن خودرو باید مد نظر قرار گرفته شوند.

با در نظر گرفتن نکات مهم این چنینی، امکان خرید لاستیک بنز متناسب با خودروی سواری و شاسی بلند مرسدس بنز شما وجود خواهد داشت.

در صورت نیاز به خرید لاستیک بی ام و لاستیک بنز با برند معتبر و قیمت مناسب می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سپس متناسب با مشخصات فنی کلاس خودروی بنز، لاستیک با کیفیت و مناسب مورد نظر خود را همراه با گارانتی به صورت اینترنتی و کاملاً تضمین شده سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()