لاستیک بی ام و دارای یک سری مشخصه های ویژه می باشد که مرتبط با جنس و نوع طراحی تایر دارد. به طور کلی کمپانی های خودروسازی مطرح در سطح جهان متناسب با مشخصات فنی خودروهایی که در کلاس های مختلف تولید می کنند، اقدام به خرید لاستیک مرغوب می نمایند. این نکتۀ مهم در رابطه با خرید لاستیک بی ام نیز صادق است. بدین ترتیب دارندگان خودروهای بی ام و در صورت نیاز به تعویض تایرهای فابریک خودرو، نیاز تأمین تایرهایی همچون لاستیک فابریک بی ام و می باشند.

بدین ترتیب می توانند جهت راهنمایی و مشورت تخصصی از تجربیات و دانش کارشناسان فروش فروشگاه لاستیک چرخ و یدک بهره مند شوند.

ویژگی های لاستیک فابریک بی ام و

مهمترین ویژگی لاستیک های فابریک بی ام و مرتبط به حفظ تناسب مشخصات فنی لاستیک با خودرو می باشد. در واقع هنگام خرید لاستیک بی ام و باید وزن خودرو، حجم موتور، قدرت گشتاور، حداکثر سرعت و شتاب صفر تا صد خودرو در نظر گرفته شود. علاوه بر آنکه شرایط محیطی و نوع کاربری خودروی بی ام دبلیو تأثیر مستقیم بر انتخاب و خرید لاستیک بی ام دبلیو خواهد داشت.

با این تفاسیر قیمت لاستیک بی ام و به مشخصات فنی درج شده بر روی تایر و برند آن بستگی دارد. الزامی است هنگام خرید بهترین لاستیک، از اطلاعات افراد مجرب استفاده نمائید. در این صورت می توانید با در نظر گرفتن مشخصات فنی خودرو، لاستیک مناسب تهیه نمائید که امکان فرمان پذیری خودرو را همچون لاستیک فابریک خودرو حفظ کند.

قیمت خرید لاستیک بی ام و به برند و ویژگی های تایر بستگی دارد. جهت تهیۀ تایرهای خودروی بی ام و می توانید لاستیک هایی از برندهای معتبر چون کومهو، هانکوک، نکسن، دانلوپ و ... خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب لاستیک مناسب توصیه می کنیم با مشاوران فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس بگیرید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()