ریموت ولوو XC90 با استفاده از تجهیزات پیشرفته ساخته می شوند. امروزه نگران ارائه خدمات ساخت ریموت ولوو XC90 نداریم ولی متأسفانه تعدد مراکز تخصصی معتبر ارائه دهندۀ چنین سرویس هایی در سطح کشور اندک می باشد. از این رو اگر نیاز به ساخت سوئیچ یدک ولوو XC90 دارید، می توانید به مراکز تخصصی ارائه دهند، خدمات ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس مراجعه نمائید. همانطور که می دانید خودروی ولوو XC90 محصول کشور سوئد است که از جمله خودروهای وارداتی است و نمایندگی های رسمی این کمپانی در سطح کشور کم است.

تهران کار کی به عنوان یکی از مراکز تخصصی است که با در اختیار داشتن دانش کافی در حوزۀ الکترونیک خودرو و همچنین دستگاه های پیشرفته قادر به ساخت سوئیچ ولوو و ریموت یدک ولوو XC90 و دیگر خودروهای لوکس خارجی و داخلی می باشند.

پروگرام دهی سریع ریموت ولوو XC90 و ساخت سوئیچ یدک ولوو XC90

به طور کلی جهت ساخت ریموت ولوو XC90 نیاز به استفاده از نرم افزارهای مخصوص است که قابلیت پروگرام دهی سوئیچ و ریموت یدک ولوو XC90 را مطابق با قطعات اصل داشته باشند. به دلیل تعدد مراکز ارائه دهندۀ چنین سرویس هایی، توصیه می کنیم پیش از سفارش ساخت ریموت یدک خودروی لوکس نسبت به اعتبار مجموعۀ ارائه دهندۀ خدمات اطمینان حاصل فرمائید.

پاک کردن ریموت، تعویض قاب ریموت، انجام پروگرام در مدت زمان کوتاه، ساخت سوئیچ بدون سوئیچ اصل، بار کردن درب خودرو، ساخت ریموت یدک کیلس گو ولوو XC90 و ... برخی از انواع خدماتی است که توسط مرکز تخصصی تهران کار کی به مشتریان خود ارائه می دهند. البته تمام مواردی که بدان اشاره نمودیم، در خصوص کلیۀ خودروهای لوکس خارجی چون بنز، بی ام و، پورشه، تویوتا و ... نیز توسط این مجموعه صدق می کند. جهت اطلاع از قیمت ریموت ولوو XC90 و یا ساخت سوئیچ ولوو XC90 می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران سوئیچ تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()