ساینا یکی از خودروهای تولید شده کمپانی سایپا می باشد که بسیاری از مشتریان به این خودرو علاقه دارند. زمانی‌که فروش اقساطی ساینا آغاز می شود شما می توانید با کمترین هزینه این خودرو را از فرنام خودرو خریداری کنید. فرنام خودرو به عنوان یکی از نمایندگی ‌هایی که فروش اقساطی کمپانی های متنوع خودرو را بر عهده دارد  فروش اقساطی ساینا  را هم انجام می‌ دهد. بنابراین شما می ‌توانید بر اساس استانداردها و قوانین مشخص شده کمپانی سایپا این خودرو را از نمایندگی خریداری کنید و اقساط آن را در دوره‌ های مشخص شده پرداخت نمایید.

فروش اقساطی ساینا تحویل فوری

هزینه خریداری هر یک از خودروهای تولید شده کمپانی سایپا در سایت اینترنتی فرنام خودرو زده شده است. بنابراین شما با مراجعه کردن به سایت اینترنتی فرنام خودرو می توانید زمان فروش اقساطی ساینا قیمت خودرو را مشاهده کنید و سپس جهت ثبت نام اقدام نمایید. برای ثبت نام در دوره فروش اقساطی ساینا می توانید با کارشناسان فروش نمایندگی مشورت نمایید تا آنها قیمت خودرو را به شما اعلام کرده و اقساطی را که باید پرداخت کنید برایتان تنظیم کنند. اقساط پرداخت شده برای خرید خودروی ساینا بر اساس قوانین و استانداردهای مشخص شده کمپانی سایپا می ‌باشد که باید این مسئله را بیش از خریداری خودرو در نظر بگیرید.

هر یک از افرادی که می‌ خواهند در دوره خرید اقساطی خودرو  ساینا ثبت نام کنند برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد که در کمترین بازه زمانی خودرو را تحویل بگیرند. فرنام خودرو از آنجایی که به رضایت خاطر مشتریان خود توجه زیادی دارد سعی می کند در کمترین بازه زمانی خودرو را به مشتریان تحویل دهد. فروش اقساطی ساینا در فرنام خودرو در بر اساس تمامی قوانین کمپانی سایپا می‌ باشد و تحویل خودروی درخواست شده شما در آن زمانی انجام می گردد که کمپانی به شما بیان کرده است. به همین دلیل شما نیاز است که تمامی قوانین فروش کمپانی سایپا را از هر نظر بررسی کنید و سپس اقدام به خریداری خودرو نمایید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
5 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()