شما زمانی که می ‌خواهید در یکی از دوره های فروش اقساطی سایپا ثبت نام کنید باید به خوبی ویژگی‌ های خودروی مورد نظرتان را مورد بررسی قرار داده و سپس ثبت نام تان را تکمیل کنید. کارشناسانی که در نمایندگی و شرکت فرنام خودرو فعالیت می کنند به خوبی با قوانین فروش اقساطی سایپا آشنایی دارند و می توانند تمامی خودروهایی را که در دوره فروش اقساطی قرار گرفته است را برای شما معرفی کرده و ویژگی هایشان را بیان کنند. هر یک از خودروهایی که کمپانی سایپا تولید می ‌کند دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشد و شما نیاز است که به خوبی ویژگی ها و مشخصات آنها را از نظر کارایی و دوام مورد بررسی قرار دهید. فرنام خودرو با تمامی خودروهای تولید شده کمپانی سایپا و دیگر کمپانی ها آشنا می باشد و به همین دلیل می تواند برای شما شرایط آسان را جهت خرید اقساطی خودرو مهیا کند.

فروش اقساطی سایپا در فرنام خودرو با بهترین قیمت

 فرنام خودرو به عنوان یکی از نمایندگی‌ های که فروش اقساطی سایپا و دیگر کمپانی‌ ها را بر عهده دارند شرایط خرید آسانی را برای تهیه کردن خودروهای سایپا فراهم کرده است. شما باید به خوبی بدانید که با آغاز هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی سایپا می ‌توانید زمان دقیق تحویل خودرو را در سایت فرنام خودرو مشاهده کنید و سپس ثبت نامتان را تکمیل نمایید.

  کارشناسان فرنام خودرو با تمامی قوانین که مربوط به فروش اقساطی سایپا و شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می باشد آشنایی کافی دارند و بر اساس قوانین و استانداردهای مشخص شده کمپانی سایپا فروش انواع خودرو های سایپا را انجام می ‌دهند. شما می‌ توانید ثبت‌ نام خود را برای خرید اقساطی سایپا به صورت اینترنتی در سایت فرنام خودرو انجام دهید. فروش اقساطی سایپا به تازگی اینترنتی شده است تا افراد به راحتی بتوانند خرید خودرو خود را انجام دهند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()