خودروهای تولید شده کمپانی سایپا متنوع هستند که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشند. شما با آغاز فروش اقساطی سایپا می‌ توانید هر یک از خودرو های متنوع این کمپانی را که در دوره فروش اقساطی سایپا قرار گرفته ‌اند خریداری کنید. کمپانی های متنوع خودرو سعی می ‌کنند که از بهترین متریال ها برای تولید خودروهای خود استفاده کنند تا مشتریان از خرید خودروی مورد نظرشان رضایت خاطر داشته باشند. فرنام خودرو به عنوان یکی از نمایندگی ‌هایی که فروش اقساطی سایپا و همچنین دیگر کمپانی‌ها را بر عهده دارد می تواند شما را برای خریداری خودروهای اقساطی راهنمایی کند.

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری

در صورتی که شما قصد دریافت خودروی خود را بعد از فروش اقساطی سایپا دارید می ‌توانید مسئله را با کارشناسان فروش فرنام خودرو در میان بگذارید. آنها به خوبی قادر هستند که در این زمینه شما را راهنمایی کنند و به درخواست تان رسیدگی نمایند. کارشناسانی که در نمایندگی فرنام خودرو فعالیت می کنند قادر هستند که تمامی قوانین مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا را برای شما بیان نمایند. شما بدون هیچ مشکلی در کمترین بازه زمانی می توانید انواع خودروهای تولید شده سایپا را خریداری کنید و سند آنها را بعد از پرداخت کردن آخرین قسط دریافت نمایید.

پیش از اینکه خرید خودروی مورد نظر خودتان را از فرنام خودرو انجام دهید می توانید زمان دقیق تحویل خودروی خودرو را مورد بررسی قرار دهید. کارشناسان فروش فرنام خودرو زمان دقیق فروش اقساطی سایپا را به شما اعلام می ‌کنند و تحویل دادن هر یک از خودرو های متنوع را هم در زمان مشخص شده به شما خواهند گفت. شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته با کارشناس نمایندگی مشورت کنید و از آنها درخواست کنید که شما را برای خریداری یکی از خودروهای قسطی کمپانی سایپا راهنمایی کنند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()