یکی از بهترین خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو خودروی دنا پلاس می باشد. با آغاز فروش اقساطی دنا پلاس بسیاری از افرادی که به این خودرو علاقه دارند می‌ توانند از طریق سایت اینترنتی آرشا خودرو اقدام به خریداری خودروی دنا پلاس نمایند. خودروی دنا پلاس یکی از محبوب ترین خودروهای تولید شده ایران خودرو به شمار می ‌رود که با استفاده از بهترین قطعات و متریال ها تولید شده است. طول عمری که شما از این خودرو دریافت می‌ کنید طولانی مدت است و کیفیت قطعات به گونه ای می باشد که شما مدت زمان زیادی این قطعات آن را نیازی نیست که تعویض کنید. 

فروش اقساطی دنا پلاس کارکرده

امروزه بسیاری از افراد به دلیل هزینه پایین تری که خودروهای کارکرده دارند اقدام به خرید خودروهای کارکرده می نمایند. بنابراین با فروش اقساطی دنا پلاس کارکرده بسیاری از افراد این خودرو را از آرشا خودرو خریداری می‌ کنند. در واقع خودروهای کارکرده باید کیفیت لازم را داشته باشند و سپس شما آنها را خریداری کنید. کارشناسان شرکت آرشا خودرو پیش از فروش اقساطی دنا پلاس کارکرده هر یک از نکاتی که مربوط به کیفیت خودرو باشد را مورد بررسی قرار می ‌دهند و سپس آن را به فروش می رسانند.

 نکاتی که در مورد  خرید اقساطی دنا پلاس کارکرده می باشد را شما باید به خوبی بررسی کنید و سپس آنها را خریداری نمایید. اگر شما در مورد هر یک از نکات مربوط به فروش اقساطی دنا پلاس کارکرده اطلاعات زیادی در اختیار ندارید می توانید از طریق مشورت با کارشناسان آرشا خودرو اطلاعات خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید که قیمت مناسب خودروی کارکرده تنها نکته ای نیست که باید به آن دقت کنید. بلکه باید کیفیت و کارایی خودرو را از نظر بدنه و همچنین کیلومتر مورد بررسی قرار دهید. در این صورت خیالتان راحت است که بهترین و با کیفیت ترین خودروی کارکرده را خریداری کرده اید و مورد استفاده قرار می دهید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 842
نمایش همه
علاقه مندی ها ()