لاستیک نانکن همان لاستیک نانکنگ است که در ایران به اشتباه با این عنوان شناخته می شود. لاستیک نانکن در سال 1959 میلادی در تایوان راه اندازی شده است و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از فعالیت مجموعه، توانستند موفق به أخذ گواهی Q1 از شرکت فورد موتور گردند. در واقع این نوع گواهی نشانی جهت تولید محصولات با کیفیت توسط این کمپانی بوده است و این مسئله موجب شد تا دریافت گواهینامه کنترل کیفی در سال های متوالی در تعداد دفعات زیادی تکرار شود و به عنوان یکی از برندهای معتبر در سطح جهان شناخته شود. امروزه شاهد فروش لاستیک نانکن توسط فروشگاه های عرضۀ تایر در سطح کشور باشیم.

فروشگاه تایر ایرانیان نیز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در تهران فعالیت خود را در حول محور فروش تایر سواری، شاسی بلند، کشاورزی، کامیونی، ماشین آلات سنگین، باری و غیره آغاز نموده است. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با مدل اتومبیل مناسب ترین لاستیک نانکن را تهیه نمایند.

فروش لاستیک سواری نانکن با دوام

در حال حاضر شاهد فروش لاستیک سواری نانکن در سطح 5 قارۀ جهان می باشیم چون یکی از برندهای برتر و با کیفیت در سطح جهان شناخته می شود. بدین ترتیب چندین سال است که فروش لاستیک نانکن نیز در بازار خرید و فروش تایر در سطح کشور مشاهده می شود. انتخاب لاستیک نقش بسزایی در عملکرد اتومبیل خواهد داشت، از این رو توصیه می شود، جهت خرید لاستیک سواری نانکن، مشخصات فنی اتومبیل را مد نظر داشته باشید.

متناسب با شرایط آب و هوایی سردسر توصیه می کنیم، خرید لاستیک زمستانی نانکن می تواند کارایی بهتری داشته باشد چون چسبندگی سطح تایر با جادۀ خیس بارانی و برفی بیشتر از یک لاستیک معمولی می باشد. بنابراین جهت خرید لاستیک نانکن و هر برند دیگر با افراد خبره مشورت نمائید.

جهت خرید لاستیک لاسا و لاستیک نانکن همراه با ضمانت نامه می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()