شما زمانی که فروش اقساطی کوییک آغاز می گردد می توانید در سایت اینترنتی آرشا خودرو ثبت نام کنید تا در کمترین بازه زمانی به درخواست خرید قسطی خودروی مورد نظرتان رسیدگی شود. خودروی کوییک یکی از خودروهای تولیدی سایپا می باشد که به تازگی افراد زیادی آن را خریداری می کنند. رنگ بندی این خودرو متنوع است که با آغاز فروش اقساطی کوییک رنگ بندی های متنوع آن هم به مشتریان اعلام می گردد تا خرید خود را انجام دهید. دقت داشته باشید که زمان خریداری این خودرو باید به خوبی هر نکته ای که مربوط به خرید اقساطی کوییک می باشد را بررسی کنید. 

فروش اقساطی کوییک با اقساط بلند مدت

بسیاری از افرادی که در دوره فروش اقساطی کوییک ثبت نام می کنند برایشان این مسئله اهمیت دارد که اقساط خود را در بلند ‌مدت پرداخت نمایند. کارشناسان شرکت آرشا خودرو به این درخواست مشتریان اهمیت می‌ دهند و اقساط خرید خودرو را به صورت بلند مدت برای آنها تنظیم می‌ کنند. قسط بندی خرید اقساطی کوییک  بر اساس استانداردهای مشخص شده کمپانی سایپا می باشد. در واقع باید بدانید که این هزینه به صورت ماهانه از شما دریافت می گردد و تعداد اقساط هم نیز بر اساس قیمت کلی ماشین می باشد.

 در واقع اگر شما نیمی از هزینه خود خودرو را پرداخت کنید نیمی دیگر از هزینه خرید خودروی کوییک را باید به صورت قسطی تحویل کارشناسان آرشا خودرو دهید. یکی از مهمترین شرایطی که مربوط به قسط بندی خرید و فروش اقساطی کلیک می باشد این است که شرایط مشتری مورد بررسی قرار بگیرد. اگر مشتری توانایی پرداخت اقساط را هر ماه نداشته باشد بدون شک نمی تواند خودروی مد نظرش را خریداری کند. به همین دلیل زمان ثبت نام کارشناسان از شما درخواست ۵ دوره آخر گردش حساب تان را می نماید تا شرایط مالی شما را مورد بررسی قرار دهند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1019
نمایش همه
علاقه مندی ها ()