شرایط فروش اقساطی دیگنیتی برای تحویل فوری

آرشا خودرو در تلاش است که با ارائه دادن بهترین خدمات برای  فروش اقساطی دیگنیتی نیاز مشتریان خود را پاسخ دهد. بنابراین شرایطی را برای خرید اقساطی دیگنیتی فراهم کرده است که این شرایط عبارت است از :

  1. اقساط در دوره زمانی کوتاه :

یکی از مهمترین مزیت های فروش اقساطی دیگنیتی توسط آرشا خودرو در این است که اقساط را در دوره زمانی کوتاه و با به صرفه ترین هزینه تنظیم می کند. شما می توانید هر یک از انواع اقساط را بر اساس دوره زمانی مشخص شده پرداخت کنید تا کارشناسان به شما سند خودرو را ارائه دهند. دقت داشته باشید که پیش از خریداری این خودرو باید به خوبی قیمت آن را بررسی کنید تا بر اساس بودجه تان خودرو را خریداری نمایید. 

  1. ارائه خدمات مربوط به گارانتی و نمایندگی :

یکی دیگر از خدمات و شرایطی که مربوط به فروش اقساطی دیگنیتی توسط آرشا خودرو می باشد این است که گارانتی و خدمات پس از فروش خودرو را به مشتریان خود تحویل می دهد. شما می توانید با ثبت نام در دوره فروش اقساطی دیگنیتی و خرید خودرو از آرشا خودرو گارانتی خودرو را دریافت کنید. در این صورت هر ایرادی که درون ماشین شما به وجود اید می توانید با کمترین هزینه آن را برطرف کنید. همین ویژگی و مزیت موجب شده است که بسیاری از افراد با خیال آسوده خرید قسطی خودروی دیگنیتی را انجام دهند.

  1. تحویل خودرو در کمترین بازه زمانی همراه با سند :

از دیگر نکاتی که مربوط به  خرید اقساطی دیگنیتی می باشد و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید این است که خودروی خود را در بازه زمانی کوتاهی دریافت کنید. آرشا خودرو در کمترین زمان خودروی دیگنیتی را به شما تحویل می دهد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()