لاستیک بنز دارای یک سری ویژگی های دیگر است که باعث تمایز آن با دیگر لاستیک های سواری و شاسی بلند می شود. تایر دارای عمر مفید مشخصی است و رانندگان پیش از وقوع حوادث ناشی از پنچر شدن تایر، لاستیک خود را تهیه نمایند. معمولاً توصیه می شود جهت تأمین تایر خودروهای مرسدس بنز از لاستیک های تمام فصل بنز یا همان لاستیک چهار فص بنز استفاده نمایند. در این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی های لاستیک بنز می پردازیم تا در صورت نیاز، با آگاه کامل اقدام به تهیۀ تایر برای خودروهای بنز در کلاس های مختلف نمائید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، کشاورزی و غیره در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه همچنین به منظور تأمین لاستیک خودروهای بنز، انواع لاستیک بنز را با برندهای معتبر در اختیار مشتریان قرار می دهند.

ویژگی های لاستیک بنز

 از مهمترین ویژگی های لاستیک بنز می توان به داشتن دیواره های مستحکم، مقاومت بالای تایر در برابر آب، مقاومت غلتکی تایر در سطح جاده، عملکرد بالا، استفاده از مواد کامپوزیتی جهت ساخت لایۀ خارجی تایر بنز و شیارهای باریک جهت عبور آب می باشند. به دلیل مشخصات فنی و موتوری قدرتمند خودروهای مرسدس بنز، خرید لاستیک بنز با قابلیت ران فلت می تواند بسیار کاربردی باشد چون زمان پنچر شدن تایر حین رانندگی، مقاومت بالای تایر، امکان ادامه حرکت خودرو را به میزان 150 کیلومتر فراهم می کند تا بتوان به مرکز تعمیرات مراجعه نمود. قیمت لاستیک بنز به مشخصات فنی تایر و برند آن بستگی دارد.  

بدین ترتیب پیش از خرید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، پس از مقایسۀ محصولات تایر این مجموعه، اقدام به خرید لاستیک یزد تایر و لاستیک بنز همراه با ضمانت نامه و قیمت ارزان نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()