لاستیک رودستون طرفداران زیادی در سطح کشور دارد و به عنوان یکی دیگر از برندهای با کیفیت کره ای به شمار می رود. انتخاب و خرید تایر نیاز به توجه و در نظر گرفتن یک سری نکات مهم دارد. تایر به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو به شمار می رود که با سطح جاده برخورد مستقیم دارد، بنابراین با گذشت زمان دچار فرسایش می شود و پیش از پنچری باید آنها را تعویض نمود. در حالت کلی طول عمر تایر از تاریخ تولید به مدت 4 الی 6 سال می باشد که البته بستگی به برند تایر دارد. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک رودستون و هر برند دیگری، سال تاریخ تولید حکاکی شده بر روی تایر را مد نظر قرار دهید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش تایر در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه طی سال ها فعالیت موفقیت آمیز توانسته اند شرایط مناسبی جهت خرید انواع لاستیک ایرانی و خارجی با برندهای معتبر را همراه با گارانتی شرکت برای مشتریان فراهم نمایند.

عوامل مهم خرید لاستیک رودستون

لاستیک رودستون به عنوان یکی از برندهای کرۀ جنوبی به شمار می رود. کمپانی رودستون بر اساس مشخصات فنی انواع اتومبیل سواری و غیر سواری توانسته اند لاستیک های با کیفیتی مطابق با استانداردهای بین المللی و تکنولوژی روز دنیا تولید و روانۀ بازار داخل و جهانی نمایند. از این رو در سطح کشور شاهد فروش انواع لاستیک رودستون با مشخصات فنی و ظاهری متفاوت می باشیم. همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، عوامل متعددی در جهت انتخاب و خرید تایر با کیفیت دخیل می باشد. به مالکین خودرو، توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید تایر رودستون، تمام جوانب را مد نظر قرار دهند تا بتوانند مناسب ترین تایر را برای اتومبیل خود تهیه نمایند.

جهت سفارش خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک رودستون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()