فروش اینترنتی لاستیک از روش های دیگر خرید تایر خودرو به شمار می رود. امروزه با گسترش فضای اینترنت در اقصی نقاط کشور، امکان خرید انواع لاستیک ایرانی و خارجی متناسب با مدل های مختلف خودرو در سطح کشور برای مالکین اتومبیل های برند داخلی و خارجی فراهم می باشد. اگر قصد خرید تایر دارید، بررسی مشخصات فنی تایر که بر روی آن درج شده است، نقش بسزایی در انتخاب و خرید تایر خودرو خواهد داشت. سال های اخیر فروش اینترنتی لاستیک ایرانی و خارجی توسط برخی از فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر موجب شده است که عموم رانندگان بتوانند تایر با برند مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری تهیه نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک چندین سال است که در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند فعالیت خود را گسترش داده و بدین وسیله امکان خرید اینترنتی انواع لاستیک را همراه ضمانت نامه برای مشتریان فراهم نمایند.

نکات مهم خرید و فروش اینترنتی لاستیک

همانطور که می دانید فروش اینترنتی لاستیک دارای یک سری نکات مهم است و در نظر گرفتن آنها برای افراد حائز اهمیت می باشد. مهمترین مزایای خرید آنلاین لاستیک، این است که بتوان مشخصات فنی انواع تایر را مشاهده نمود و پس از بررسی دقیق مشخصات و قیمت برندهای مختلف تایر، مناسب ترین مدل لاستیک را برای اتومبیل سواری، شاسی بلند، باری، کشاورزی و غیره تهیه نمود.

فروش اینترنتی لاستیک مانند  فروش لاستیک هانکوک با هدف جلب رضایت مشتریان و توسعۀ مشاغلی که در حوزۀ پخش تایر فعالیت دارند، صورت می گیرد. رانندگان محترم می توانند بر حسب نیاز به صورت جفتی و یا تکی، لاستیک سواری متناسب با مشخصات فنی اتومبیل با قیمت ارزان خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک بر حسب نیاز بازار کسب و کار مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش تایر با برندهای معتبر آغاز نموده است و امکان سفارش اینترنتی تایر را به صورت تضمین شده فراهم نموده است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()