فروش لاستیک بر اساس برند و مدل تایر انجام می گیرد. در عصر حاضر شاهد تولید و فروش انواع لاستیک با مشخصات فنی مختلف می باشیم که می توان به لاستیک سواری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک کشاورزی، لاستیک کامیونی، وانتی، اتوبوسی و غیره اشاره نمود. از این رو برخی از فروشندگان تایر در سطح کشور فعالیت خود را در حوزۀ فروش لاستیک آغاز نموده اند و بدین وسیله به شما کمک می شود که بتوانید مناسب ترین تایر را متناسب با مدل اتومبیل خود تهیه نمائید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با تلاش فراوان توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش انواع تایر آغاز کرده است و همواره آمادۀ عرضۀ محصولات با کیفیت و قیمت ارزان می باشند.

فروش لاستیک ارزان

به یاد داشته باشید، فروش لاستیک ارزان توسط برخی از مراکز عرضه کنندۀ تایر در سطح کشور صورت می گیرد. این مسئله موجب می شود که رانندگان جهت تهیۀ تایرهای مورد نیاز خودرو، با دغدغه ذهنی روبرو نشوند. البته باید در نظر داشته باشید که خرید لاستیک ارزان را به واسطۀ فروشگاه های معتبر انجام دهید. توجه به کیفیت و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر از جمله موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی خواهد داشت.

فروش لاستیک با برندهای معتبری چون  خرید لاستیک رودستون ،کویر تایر، ایران تایر، بارز، بریجستون، جی تی، کومهو، هانکوک و ... صورت می گیرد. بدین ترتیب رانندگان اتومبیل مناسب ترین برند تایر را تهیه می نمایند. جهت خرید تایر به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می کنیم با فروشندگان معتبر مشورت نمائید، تا بدین وسیله متناسب با مدل اتومبیل، بهترین تایر را تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند امکان فروش انواع لاستیک را برای مشتریان فراهم سازند. بدین ترتیب مالکین خودرو می توانند متناسب با توان مالی و همچنین مدل اتومبیل، بهترین تایر ایرانی و یا خارجی را همراه با گارانتی خریداری کنند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()