خرید لاستیک دارای یک سری نکات مهم می باشد که نقش بسزایی در انتخاب و خرید این کالا دارد. جهت خرید لاستیک سواری باید توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی این محصول داشته باشید، تا متناسب با مدل و مشخصات فنی اتومبیل بتوانید بهترین تایر را با قیمت مناسب تهیه نمائید. تایر به عنوان یکی از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ خودرو به شمار می رود و نوع این محصول تأثیر مستقیم بر سرعت و کنترل فرمان خودرو خواهد داشت.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با اتکاء به نیاز بازار، اقدام به راه اندازی کسب و کار خود نموده است و طی سال ها فعالیت توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک در مدل و برندهای مختلف شوند.

خرید انواع لاستیک ایرانی و خارجی

در حال حاضر با مراجعه به برخی از فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر، امکان خرید انواع لاستیک ایرانی و خارجی برای طرفداران این محصولات فراهم می باشد. به طور کلی متناسب با مدل های مختلف خودرو، نیاز به خرید تایر مناسب است که تحمل وزن وارده از خودرو و همچنین حداکثر سرعت مجاز را متناسب با توان موتور خودرو داشته باشند. انتخاب و خرید لاستیک مناسب مانند خرید لاستیک هانکوک می تواند تأثیر مستقیم بر میزان سرعت خودرو داشته باشد. با توجه به مدل های مختلف خودرو، بررسی دقیق مشخصات فنی اتومبیل و همچنین تایر که بر روی آن درج شده است از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر این محصول خواهد داشت.

خوشبختانه تنوع برندهای لاستیک در سطح جهانی بسیار است که البته در داخل کشور نیز شاهد خرید و فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی با برندهای معتبر جهانی می باشیم.

بدین ترتیب جهت خرید تایر متناسب با برند خاصی که مد نظر دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. سپس مطابق با مشخصات فنی خودرو، بهترین تایر را انتخاب نموده و با قیمت ارزان تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()