در هر یک از دوره هایی که مربوط به فروش اقساطی سایپا می باشد شما می توانید خرید خودروی مورد نظرتان را انجام دهید. هر یک از خودروهای تولیدی سایپا را شما می توانید از سایا خودرو با بهترین قیمت خریداری کنید و اقساط خودرو را در دوره مشخص شده پرداخت نمایید.   فروش اقساطی سایپا به صورت اینترنتی انجام می شود و شما به همین دلیل در کمترین زمان می توانید ثبت نام خرید خودروی مورد نظر خود را انجام دهید. شرایطی که مربوط به خرید اقساطی سایپا می باشد را شما باید به خوبی بدانید و سپس برای خرید خودروی مد نظر خود اقدام نمایید. در این صورت بدون شک قادر خواهید بود که خریداری خودروی تولید شده سایپا را به صورت قسطی انجام دهید و در دوره های مشخص شده اقساط آن خودرو را پرداخت کنید.

فروش اقساطی سایپا در سایا خودرو

 شما برای اینکه در هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی سایپا ثبت نام کنید باید به یکی از نمایندگی های مجاز سایپا مراجعه نمایید. سایا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی‌ هایی که فروش اقساطی سایپا را بر عهده دارد می تواند تمامی شرایط خرید خودرو را برای شما اعلام کند تا قادر باشید خودروی مورد نظرتان را در کمترین زمان خریداری نمایید. هر یک از خودروهای خریداری شده سایپا قیمت مشخص شده ای دارند که سایا خودرو قیمت آنها را زمان فروش به شما اعلام می کند.

ازآنجایی که سایا خودرو تخصص زیادی در زمینه فروش اقساطی سایپا و کمپانی های دیگر دارد قادر است که در کمترین زمان شرایط خرید اقساطی خودرو مانند خرید پراید اقساطی را برای شما اعلام کند. سایا خودرو انواع خودروهای تولید شده سایپا را که در دوره فروش اقساطی سایپا قرار می گیرد با بهترین قیمت به شما تحویل می دهد. شما می توانید مدارک خرید قسطی را به صورت اینترنتی برای کارشناسان ارسال کنید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()