لاستیک میشلن از محصولات کشور ایتالیا است و به عنوان یکی از برندهای معتبر در جهان به شمار می رود. امروزه لاستیک های میشلن طرفداران زیادی در داخل کشور دارد و به همین دلیل تلاش می کنند، متناسب با مدل خودرو، بهترین لاستیک را با قیمت مناسب تهیه نمایند. فروش لاستیک میشلن متناسب با تنوع مدل های خودرو صورت می گیرد. به عبارتی شرکت های تولید کنندۀ لاستیک همواره تلاش دارند، متناسب با نیاز بازار و مدل های متنوع اتومبیل، لاستیک با کیفیتی را طراحی و به بازار عرضه نمایند.

فروشگاه لاستیک هم پا دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ واردات و پخش انواع لاستیک با برندهای معتبر خارجی چون لاستیک میشلن، لاستیک کومهو، لاستیک نکسن، لاستیک هانکوک و غیره با قیمت ارزان تر از بازار می باشند.

نکات مهم خرید لاستیک میشلن

جهت خرید لاستیک میشلن توجه به یک سری نکات مهم ضرورت دارد. چرا که انتخاب لاستیک با هر برندی دارای یک سری نکات قابل توچه می باشد و می تواند تأثیر مستقیم بر کیفیت رانندگی فرد و همچنین طول عمر تایر خواهد داشت. این مسئله در رابطه با خرید لاستیک میشلن نیز در نظر گرفته می شود. خیلی از افراد طرفدار خرید تایر میشلن سواری، شاسی بلند و یا باری می باشند. به این افراد جهت تهیۀ لاستیک میشلن توصیه می کنیم، علائم و نوشته های حکاکی شده بر روی تایر را به طور دقیق بررسی نمائید. پس از بررسی مشخصات تایر با مشخصات فنی اتومبیل و شرایط محیطی می توانید با قیمت مناسب لاستیک مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

جهت  خرید لاستیک میشلن با قیمت ارزان و همراه با خدمات گارانتی می توانید به واسطۀ فروشگاه لاستیک هم پا مراجعه نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته است امکان خرید اینترنتی لاستیک میشلن را فراهم نموده است.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()