لاستیک کومهو از دیگر برندهای بزرگ کشور کرۀ جنوبی است و بر اساس مدل های معتبر و رایج اتومبیل در سطح جهان ساخته و به بازار عرضه می شوند. لاستیک مهمترین قسمت اتومبیل است که عامل اصلی جهت حرکت خودرو می شود. نوع و جنس لاستیک تأثیر مستقیم بر روی فرمان پذیری، سرعت و شتاب خودرو خواهد داشت.

بدین ترتیب هنگام خرید  لاستیک کومهو ، در نظر گرفتن مشخصات فنی تایر و همچنین خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت دادن به این موضوع مهم برای رانندگان اتومبیل ضرورت دارد. چرا که بر خلاف تصور برخی از افراد که خرید تایر را کاری ساده می انگارند ولی این چنین نمی باشد و سهل انگاری نسبت به انتخاب لاستیک مناسب، می تواند عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد.

برای درک بهتر نسبت به نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک سواری کومهو می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه لاستیک هم پا به صورت آنلاین مشورت نمائید. بدین وسیله بتوانید بهتر انتخاب تایر مورد نیاز خودرو را انجام دهید.

فروش لاستیک کومهو و قیمت آن

همانطور که گفته شد، فروش لاستیک کومهو بر اساس مشخصات فنی صورت می گیرد. بدین ترتیب افرادی که قصد تهیۀ تایر اتومبیل سواری و یا شاسی بلند را دارند، می توانند بر مبنای مشخصات فنی خودرو، انتخاب لاستیک مورد پسند خود را داشته باشند.

قیمت خرید لاستیک هانکوک و لاستیک کومهو به مشخصات فنی درج شده بر روی تایر و سطح کیفیت آن بستگی دارد. با این تفاسیر می توانید متناسب با مدل اتومبیل، لاستیک با کیفیت عالی تهیه نمائید. أخذ مشورت از فروشندگان تایر به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر لاستیک مناسب را انتخاب نمایند. 

فروشگاه لاستیک هم پا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب تقاضیای مشتریان توانسته است امکان خرید آنلاین لاستیک کومهو را با قیمت مناسب مهیا سازد.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
2 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 589
نمایش همه
علاقه مندی ها ()