شرایط فروش اقساطی خودرو چیست ؟

برخی از مهمترین شرایطی که مربوط به فروش اقساطی خودرو می باشد و کارشناسان آرشا خودرو به خوبی این شرایط را برای شما بیان می کنند عبارت است از :

  1. پرداخت اقساط در دوره مشخص شده :

یکی از مهمترین شرایطی که مربوط به فروش اقساطی خودرو می باشد پرداخت به موقع اقساط است. در واقع شما باید به خوبی توجه داشته باشید که هر یک از اقساط خودرو را دقیقا در زمان مشخص شده پرداخت کنید. آرشا خودرو به گونه ای اقساط را برای شما تنظیم می کند که بتوانید به راحتی اقساط خودرو را پرداخت نمایید. فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو با بهترین شرایط انجام می شود و به همین دلیل مشتریان از خرید خودروی خود رضایت خاطر دارند. شما می توانید دفترچه ای که مربوط به اقساط خودرو می باشد را از کارشناسان دریافت کنید و دقیقا در آن بازه های زمانی اقساط تان را پرداخت کنید.

  1. پرداخت نیمی از هزینه خودرو :

پرداخت کردن نیمی از هزینه خودرو زمانی که می خواهید خودرو را تحویل بگیرید یکی از دیگر شرایطی است که فروش اقساطی خودرو دارد. کارشناسان آرشا خودرو نیمی از هزینه خودرو را از شما دریافت می کنند و مابقی را برای شما قسط بندی می نمایند. تعداد اقساط مشخص شده است و باید در آن دوره های زمانی اقساط را پرداخت کنید تا سد به نام شما شود. البته که سند خودرو به نام شما هست ولی آن را به شما نمی دهند. آرشا خودرو که فروش اقساطی خودرو را بر عهده دارد بعد از پرداخت آخرین قسط سند خودرو را به شما تحویل می دهد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که پرداخت آخرین قسط خودرو مصادف با تحویل سند خودرو می باشد.

  1. تحویل فیش بانکی :

یکی از دیگر شرایطی که مربوط به خرید اقساطی سایپا می باشد تحویل دادن فیش 5 گردش آخر حساب بانکی تان می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که اگر آرشا خودرو از موجودی حساب شما اطمینان خاطر نداشته باشد خودرو را به صورت قسطی تحویلتان نمی دهد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()