نکاتی در مورد فروش اقساطی سایپا

برخی از نکاتی که مربوط به فروش اقساطی سایپا می ‌باشد و کارشناسان آرشا خودرو به طور دقیق این نکات را به شما اعلام می کنند عبارت است از :

  1. تحویل دادن مدارک مورد نیاز برای خرید خودرو :

یکی از مهمترین نکاتی که با آغاز فروش اقساطی سایپا و ثبت نام خرید یکی از خودروهای سایپا باید به آن دقت داشته باشید این است که مدارک مورد نیاز را به آرشا خودرو تحویل دهید. توجه داشته باشید که کارشناسان آرشا خودرو زمان ثبت نام خرید قسطی خودرو های سایپا هر یک از مدارکی که نیاز باشد تحویل دهید را به شما اعلام می کنند. بنابراین شما با تحویل دادن آن مدارک می توانید در کمترین بازه زمانی خودروی خود را تحویل بگیرید. دقت داشته باشید که اگر مدارک درخواست داده شده را به درستی تحویل نداده اید ممکن است که خودروی خود را نتوانید در بازه زمانی مشخص شده تحویل بگیرید. این نکته مهم ترین نکته ای است که با آغاز فروش اقساطی سایپا کارشناسان به مشتریان اعلام می‌ کنند.

  1. پرداخت اقساطی در دوره مشخص شده :

اینکه شما با آغاز خرید اقساطی سایپا به پرداخت اقساط در دوره مشخص شده توجه کنید بسیار مهم است. در واقع هر یک از خودروهای سایپا که آرشا خود را به صورت قسطی به شما ارائه می دهد قیمت متفاوتی دارد و اقساط آنها هم با یکدیگر فرق می ‌کند. بنابراین شما زمانی که می خواهید در دوره فروش اقساطی سایپا شرکت کنید باید قیمت هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهید و اقساطی که دارند را هم تخمین بزنید. در این صورت می توانید یکی از خودروهای تولیدی سایپا را در زمان فروش اقساطی خریداری کنید و هزینه آن را در دوره‌ های مشخص شده به صورت قسطی پرداخت نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 878
نمایش همه
علاقه مندی ها ()