نمایندگی های فروش اقساطی خودرو انواع خودروهای داخلی و خارجی را به صورت اقساطی به فروش می رسانند و افراد می توانند خرید خود را از این مراکز انجام دهند. خرید اقساطی خودرو مزیت های بسیار زیادی دارد که یکی از مهمترین مزایای آن خرید خودرو توسط افرادی است که بودجه کافی برای خرید نقدی خودرو را ندارند و می توانند با خرید اقساطی خودرو ،صاحب خودرو شوند. بنابراین دیگر نیازی نیست که تمام هزینه خرید خودرو را به یکباره پرداخت کنند و می توانند در ابتدا با مبلغی کمتر خرید خودرو را انجام دهند و مابقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

هزینه ی خرید اقساطی خودرو

 خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی سایپا با توجه به نوع خودرو و همچنین شرکت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی خودرو و تعداد اقساط و همینطور مبالغ اقساط می‌تواند متفاوت ارائه دهد شود.همچنین مبلغ پیش پرداخت نیز یکی از عوامل موثر در هزینه خرید اقساطی خودرو می باشد بنابراین مراکز ارائه دهنده فروش خودرو هر یک قیمت‌ های مختلفی را برای محصولاتشان در نظر می گیرند پس مرکز انتخاب شده توسط شما بسیار مهم است و باید حتما به نمایندگی‌ های فروش معتبری مراجعه کنید.فرنام خودرو با ارائه خودرو ها با بهترین قیمت توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید .

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

 ایران خودرو و سایپا دو کمپانی بزرگ داخلی هستند که خودرو های زیادی را به بازار عرضه کرده اند. محصولات ایران خودرو و سایپا قیمت های مناسبی را در میان خودرو ها دارند و افراد زیادی در کشورمان محصولات این دو کمپانی بزرگ را خریداری می نمایند.از میان محصولات سایپا و ایران خودرو که بسیار پرفروش هستند می توان پراید، ۲۰۶ ،پژو پارس، ۴۰۵ و تیبا را نام برد که این خودروها قیمت‌های مناسب‌تری در میان دیگر خودروها داشته و به همین جهت افراد زیادی می توانند آنها را خریداری کنند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()