زمانی که طرح فروش اقساطی سایپا اعلام میگردد افراد خرید خودروی مورد نظر خود را انجام داده و در کمترین زمان می‌توانند خودرویشان را تحویل بگیرند بنابراین تحویل فوری اهمیت زیادی برای خریداران خودرو دارد که تنها توسط برخی از مجموعه های معتبر همچون فرنام خودرو ارائه می گردد. در نمایندگی ها کارشناسانی حضور دارند که در راهنمایی شما برای خرید خودرو تلاش کرده و مشاوره‌ های لازم را به شما ارائه می کنند و افراد با توجه به بودجه و هزینه‌ای که می‌خواهند برای خودرو در نظر بگیرند، می‌توانند خودروی مورد نظر را انتخاب کنند. در خرید خودرو به صورت قسطی باید توجه داشته باشید که مبلغ به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته شده و مبلغ دیگری که مابقی هزینه خودرو است به صورت اقساط حال بلندمدت یا کوتاه مدت در نظر گرفته می شود.

فروش اقساطی سایپا و زمان تحویل خودرو

 از مسائلی که در فروش اقساطی سایپا توسط خریداران در نظر گرفته می شود، زمان تحویل خودرو می باشد افراد نگران این هستند که چه زمان خودرو را تحویل می‌گیرند و همچنین شرکت ارائه دهنده آیا خدماتی مناسب را ارائه خواهد داد یا خیر. افراد باید بدانند که زمانی که مبلغ پیش قسط را پرداخت کردند در تحویل های فوری می توانند خودرو خود را تحویل بگیرند. اما اگر شرکت ارائه دهنده تحویل فوری را در مجموعه خود نداشته باشد خودرو در زمان پایان قرارداد تحویل داده خواهد شد. اگر شما از شرکت فرنام خودرو خرید خودرو را انجام دهید می‌توانید در زمان مورد نظرتان خودروهایتان را تحویل بگیرید و تحویل فوری بخشی از خدمات این مجموعه معتبر می باشد.

فرنام خودرو سابقه و تجربه زیادی را در بخش فروش اقساطی سایپا و سایر کمپانی ها داشته و شما می توانید از مزیت های فروش اقساطی سایپا در این مجموعه بهره ببرید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()