کوییک r یکی از خودروهایی است که توسط کمپانی سایپا به تولید رسیده است طراحی کوییک آر بسیار عالی و زیبا بوده و توسط مهندسین متخصص ایرانی انجام شد است و فروش اقساطی کوییک r امروزه با استقبال بسیار بالایی روبرو شده است و این خودرو طراحی منحصر به فردی داشته و دارای آپشن‌های کروز کنترل، کامپیوتر اطلاعات سفر ،فرمان برقی ،جعبه دنده اتوماتیک و غیره میباشد. این خودرو توسط مجموعه فرنام خودرو به فروش می‌رسد و فروش اقساطی کوییک r با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط در مرکز فروش خودرو ارائه می گردد.

تسهیلات فروش اقساطی خودرو کوئیک r

 مجموعه های مختلف سیاست کاری متفاوتی دارند و شرایط متنوعی را برای مشتریانشان در نظر می‌گیرند و به آنها پیشنهاد می‌کنند تا بتوانند فروش خودروی بیشتری را داشته باشند اما برخی از مجموعه ها شرایط مشتریانشان را نیز در نظر می گیرند و به نفع آنها نیز اقدام به فروش خودروها می نمایند.در نظر گرفتن تعداد اقساط و مبلغ آن با توجه به شرایط مشتریان و همچنین دریافت حداقل مبلغ پیش پرداخت از شرایط آسانی است که تنها شرکت‌های معدودی این شرایط را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که فرنام خودرو از معتبرترین شرکتهای فروش خودرو بوده که با در نظر گرفتن شرایط قابل انعطاف باعث شده مشتریان به راحتی خودروی مورد نظرشان را تهیه نمایند.

خودروهای پرطرفدار در خرید اقساطی خودرو

 در خرید اقساطی خودرو به دلیل این که قشر متوسط جامعه ، خرید اقساطی خودرو را معمولاً انجام میدهند، خرید خودروهای داخلی دارای طرفداران بیشتری است معمولاً خودروهای داخلی به دلیل داشتن قیمت های مناسب تر ، بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته و خودروهایی از قبیل پراید ، تیبا ، کوییک، ۲۰۶ و ۲۰۷ ، پژو پارس ، پژو ۴۰۵و.... بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این خودروها به دلیل هزینه پایین خرید و نگهداری ،محبوبیت بیشتری را در بین خریداران دارد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()